[ویدیو] دورهمی مجریان سابق تخت‌گاز

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مجریان سابق برنامه تخت‌گاز (Top Gear) که کارشان را در آمازون دنبال می‌کنند در ویدیویی که می‌توان آن را اولین تبلیغ رسمی برنامه جدیدشان به حساب آورد ظاهر شده‌اند. در این ویدیو مجریان قدیمی برنامه تخت‌گاز به دنبال اسمی برای برنامه‌شان می‌گردند. این مثلث سه نفره که از جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می تشکیل شده، مدتی پیش به دلیل مجموعه وقایعی که از نزاع میان کلارکسون و تهیه کننده برنامه تخت‌گاز ناشی شده بود، این برنامه را ترک کردند. تخت‌گاز قرار است بدون این سه نفر و با مجریان جدیدی به کار خود ادامه دهد اما این مثلث هم بی کار ننشسته‌اند و قصد دارند این بار با کمک شرکت آمازون برنامه جدیدی ترتیب دهند. اسم این برنامه هنوز انتخاب نشده و سه مجری مشهور در این ویدیو در حال مجادله سر اسم برنامه اند. شکل گفتگوها و روابط میان این سه نفر در این ویدیوی کوتاه، همان شیوه قدیمی و محبوبی است که هوادارانشان انتظار دارند.

البته نام گذاری این برنامه کار ساده‌ای هم نیست. نام قبلی برنامه این سه مجری تخت‌گاز (Top Gear) بود اما جرمی کلارکسون در حساب شخصی توییترش اعلام کرده که با جدا شدن این مجریان از برنامه، شبکه بی‌بی‌سی آنها را از به کار بردن کلمه «gear» در برنامه جدیدشان منع کرده است. برنامه جدید کلارکسون و دوستانش در حال ضبط است و احتمالا در ماه‌های آینده شاهد پخش آن خواهیم بود. جدا از اینکه چه اسمی برای این برنامه انتخاب شود، شروع پخش آن جذاب و جنجالی است. با توجه به نارضایتی مخاطبان برنامه تخت‌گاز از رفتن مجریان پیشین و پیوستن مجریان جدید به این برنامه و رقابت احتمالی‌ای که میان این برنامه جدید آمازون و برنامه تخت‌گاز شکل خواهد گرفت، باید منتظر خبرهای دیگری در این مورد بمانیم.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مورد بحث را تماشا کنید:

‌‌

‌‌

منبع: The Verge

‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ایوب

    خداییش با حالترین برنامه ماشینه و خیلی هم جذاب فقط این فصلهای آخری جرمی مدام به کشورهای دیگه بی احترامی میکرد که این کار برای یه فردی در این حد شهرت جالب نبود مثلا میگفت آلمان نازی در حالی که حزب نازیباید میگفت و یا در جنگ جهانی آلمانها باختند این حزب نازی بود که خود مردم آلمان هم آنها رو قبول نداشتن،حالا من کلا کار به آلمان ندارم ولی ملت آلمان مردم صنعتی و تلاشگری هستند و نباید کل مردم رو مخاطب قرار داد و در مورد فرانسویها خیلی چیزهای دیگه میگفتن کلا این رفتار مخصوص انگلیسیهاست که از جهاتی من فکر میکنم این سه تا نیاز به چنین تنبیهی داشتن .تا ببینیم این سری جدید اگه قراره بیاد اینا اون رفتارهای انگیسیشون رو ترک میکنن که بعیده چون تو ذاتشونه.

    1. مسعود

      موافقم

    2. hamedevil4

      یک سوال شما دوست عزیز اگه کسی به شما توهین کنه وقتی ببینید اونو چیکارش می کنید
      اگه به قول شما به فرانسوی ها المانی توهین می کنه چرا وقتی فرانسه رفت همه دورش جمع شدن عکسو امضا بگیرن این یه طنز هست اونجا مثل ما نیست که مهران مدیری کاری درست میکنه یا فیتیله ها که همه میخوان بکشنشون
      پس یاد بگیرم شوخی چیه چطوری هست
      جیمی کیمل در برنامه زنده با میهمانان شوخی بد حتی پشت افراد مهم شوخی بد می کنه اونم اونجا که به کسی بگی بالا چشمت ابرو هست سریع شکایت می کنه پس این یک برنامه شوخی هست
      در ضمن دیگه بر نمیگردن چون با امازون قرارداد بستم

      1. hossein

        از طرز فکرت خوشم اومد مثل خودمه. لایک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه