[ویدیو] بازیگر شرلوک هلمز در نقش دکتر استرنج

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دکتر استرنج (Doctor Strange) یک فیلم اکشن و ابرقهرمانی آمریکایی است که آن را اسکات دریکسون کارگردانی کرده است. ماجرای فیلم با مجروح شدن استفان استرنج، جراح معروف مغز و اعصاب آغاز می‌شود. این تصادف زندگی و حرفه این جراح را ویران می‌کند، او برای بهبود جراحت‌هایش به سفری می‌رود که زندگی او را به کلی تغییر می‌دهد. بخشی از فیلم به شکل ۳D ضبط شده است و فیلم به صورت ۳D و IMAX 3D  اکران خواهد شد.

بندیکت کامبربچ بازیگر انگلیسی که بازی در مجموعه شرلوک در نقش شرلوک هلمز نقش بسزایی در شهرتش داشت در این فیلم نقش دکتر استرنج را بازی می‌کند.

فیلم دکتر استرنج بر اساس شخصیتی به همین نام ساخته شده است که قهرمان کتاب‌های مصور شرکت انتشاراتی مارول کامیکس بوده است.

strange-2

این شخصیت خیالی برای اولین بار در شماره ۱۱۰ مجله قصه‌های عجیب در سال ۱۹۶۳ معرفی شد. این فیلم چهاردهمین فیلمی است که بر اساس کتاب‌های کمیک انتشارات مارول ساخته می‌شود که از آن میان می‌توان به فیلم‌هایی مثل مرد عنکبوتی، مردان ایکس، هالک، مرد آهنی، چهار شگفت‌انگیز، کاپیتان آمریکا و چندین و چند فیلم دیگر اشاره کرد.

از دهه هشتاد تا به امروز برداشت‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شخصیت دکتر استرنج شده است اما شاید بتوان این فیلم جدید را یکی از اصلی‌ترین این برداشت‌ها نامید.

این فیلم ۶ آبان امسال در استرالیا، ۷ آبان در بریتانیا و ۱۴ آبان در آمریکا اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر این فیلم را ببینید:

‌‌‌

‌‌‌

منبع: Cnet

‌‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar وحید

    عالی بود ممنون
    اما فقط بخش باکس آفیس 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه