[ویدیو] با همه‌ی محصولات جدید لنوو آشنا شوید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته در کنفرانس لنوو یا همان Lenovo Tech World، این شرکت از چند محصول خود که مدت‌ها منتظر آن بودیم رونمایی کرد.
یکی از این محصولات گوشی هوشمند تاشوی لنوو بود. گوشی CPlus که با سیستم عامل اندروید کار می‌کند، دور مچ دست قرار می‌گیرد. این گوشی هنوز در حد طرح بوده و نباید انتظار داشته باشید به این زودی‌ها به دست شما برسد.
در طول کنفرانس دو مدل مختلف از گوشی هوشمند Moto Z معرفی شدند؛ یکی با نام Moto Z که بدنه‌ی باریک‌تری دارد و دیگری با نام Moto Z Force و دارای باتری بزرگ‌تر و صفحه‌ی نشکن.
مهم‌ترین بحث در حوزه‌ی گوشی‌های Moto Z این است که هردو گوشی از محصول جدید موتورولا یعنی Moto Mods پشتیبانی می‌کنند. این محصول که درواقع نوعی لوازم جانبی ماژولار برای گوشی‌های موتورولا به حساب می‌آید، به‌راحتی به قسمت پشت گوشی متصل می‌شوند و این به‌خاطر آهن‌رباهای قدرتمندی است که در آن تعبیه شده. این آهن‌رباها به ۱۶ نقطه‌ی «جادویی» می‌چسبند و امکانات بیش‌تری را برای تنظیمات صدا، تصویر، عمر باتری و سایر قابلیت‌های گوشی فراهم می‌کنند.
هر دو مدل گوشی تابستان امسال در ایالات متحده به بازار عرضه می‌شوند اما در سایر کشورها این روند عرضه کمی طولانی‌تر است و ممکن است تا اوایل پاییز طول بکشد.
یکی دیگر از محصولات فبلت Lenovo Phab2 Pro محصول مشترک لنوو و پروژه‌ی تانگوی گوگل، بود. پس از ماه‌ها انتظار، در کنفرانس لنوو یا همان Lenovo Tech World  فبلت Lenovo Phab2 Pro اولین گوشی که از این تکنولوژی استفاده کرده رونمایی شد.
لنوو از دو فبلت Phab2 و Phab2 Plus هم رونمایی کرد. این دو گوشی‌هایی با نمایشگرهای ۶٫۴ اینچی بزرگ هستند که ویژگی‌های بسیاری ارائه می‌کند، اما یکی از آن‌ها نسبت به دیگری کمی ارتقا یافته است.
دیدن ویدیوی زیر که به معرفی همه‌ی محصولات جدید لنوو می‌پردازد، خالی از لطف نیست. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید و این ویدیوی جالب را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ارش

    لنوو توی تجهیزات الکترونیکی فوق العادست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه