[ویدیو] بیست قابلیت جدید در پنجمین نسخه بتای iOS 10

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اپل نسخه‌ی بتای ۵ سیستم‌عامل iOS 10 را ارایه داد. این ارایه‌ی زودهنگام باعث شد تعجب کارشناسان برانگیخته شود. با توجه به این‌که فاصله‌ی بین ارایه‌ی نسخه‌های بتای ۱ و ۲ حدود سه هفته بود و نسخه‌های بعدی هم تقریبا با فاصله‌‌های مشابه آمدند، این‌که نسخه‌ی بتای ۵ تنها یک هفته بعد از بتای ۴ ارایه شد، کمی عجیب بود. کم‌تر از یک ماه تا عرضه‌ی رسمی iOS 10 باقی مانده و مسلما اپل می‌خواهد همه‌ی باگ‌ها و مشکلات موجود را برطرف کند. درواقع باید دید آیا این عرضه‌ی زودهنگام به این معناست که قرار است تا موعد معرفی رسمی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل، باز هم نسخه‌های بتای دیگری از iOS 10 داشته باشیم یا خیر.

در این ویدیو با ۲۰ قابلیت جدید که احتمالا در iOS 10 خواهیم دید، آشنا می‌شوید.

به‌هرحال کارشناسان حوزه‌ی موبایل و علاقه‌مندان به سیستم‌عامل iOS دوست دارند بدانند چه تغییراتی در این فاصله‌ی زمانی اعمال شده است. ویدیویی که در ادامه می‌بنیم روشن می‌کند این تغییرات چندان هم محدود نبوده‌اند. کارشناس سازنده‌ی ویدیو به ۲۰ قابلیتی اشاره می‌کند که در نسخه‌های بتای قبلی iOS 10 موجود نبود. بعضی از این تغییرات ممکن است خیلی کوچک یا جزیی باشند اما در مجموع قابل‌بررسی هستند.

به‌عنوان مثال با نصب نسخه‌ی بتای ۵ احتمالا متوجه تغییر صدای قفل گوشی خواهید شد. هربار که صفحه‌نمایش گوشی را قفل می‌کنید صدایی شبیه به بسته شدن یک در می‌شنوید. همچنین دسترسی به دوربین در حالت قفل صفحه‌نمایش در این نسخه‌ی جدید آسان‌تر است.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را ببینید تا با بقیه‌ی قابلیت‌های جدید پنجمین نسخه بتای iOS 10 آشنا شوید.

منبع: Youtube

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar علي

    بتای هفت هم اومده بزرگترین اپدیت خواهد بود و از اندروید هفت هم بهتر خواهد بود

  2. Avatar مرتضی

    با سلام خدمت شما خانم سلیمانی و تشکر از زحمات شما!
    باید عرض کنم که این ویدیو مربوط به نسخه Public Beta 4 – Developer Beta 5 است که چند هفته پیش عرضه شد اما دیروز اپدیتی جدید اومد که در واقع Public Beta 5 – Developer Beta 6 است که حجم ان ۷۷.۶ مگابایت است!

  3. Avatar یزدان

    الان بتا ۶ اومده ها 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه