[ویدیو] تریلر فیلم جدید مارتین اسکورسیزی را ببینید

۶ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا سه‌دهه است که مارتین اسکورسیزی، کارگردان صاحب‌نام آمریکایی قصد دارد فیلمی براساس رمان سکوت (Silence) بسازد. رمان سکوت رمانی است که در سال ۱۹۶۶ توسط شوساکو اندو نویسنده ژاپنی درباره یک مبلغ مذهبی در ژاپن قرن هفدهم نوشته شده است. رمانی که تقریبا اغلب عناصر تفکر اسکورسیزی را با خود دارد.

چندی پیش مطلع شدیم که این کارگردان بلاخره تصمیم به ساخت این اقتباس سینمایی گرفته و حال مشخص شده که فیلم تا پایان سال میلادی جاری اکران خواهد شد. به این ترتیب فیلم در مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ هم شانس خواهد داشت. طبق پیش‌بینی برخی از خبرگزاری‌ها فیلم شانس خوبی برای برنده شدن جوایز اسکار خواهد داشت.

سه‌شنبه شب این هفته اولین تریلر این فیلم هم در اینترنت منتشر شد. در فیلم سکوت اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون به ایفای نقش‌های اصلی پرداخته‌اند. آخرین فیلمی که پیش از این از مارتین اسکورسیزی اکران شده گرگ وال‌استریت است که براساس زندگی جردن بلفورت ساخته شده بود و داستان زندگی یک دلال سهام را بیان می‌کرد.

براساس اخبار منتشر شده سکوت با مدت زمان ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه بلندترین فیلمی است که اسکورسیزی تا به حال ساخته گرچه احتمال دارد با تدوین‌های بعدی فیلم به نسخه کوتاه‌تری تبدیل شود.

می‌توانید در ادامه این مطلب اولین تریلری که از این فیلم منتشر شده را هم ببینید:

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. me

    ۲ تا احتمال وجود داره یا دخترش گم شده یا دخترشو دزدیدن ولی چیزی که مشخصه قراره دنباله دخترش بگرده

  2. arash

    درود بر اسکورسیزی، کارگردانی که برای ذهن و روح بیننده ارزش قائل است.

  3. سالار

    به شدت منتظرِ آخرین اثر استاد اسکورسیزی هستم. در ضمن نسخه ی نهایی ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه است. با تشکر از جناب دلخموش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه