[ویدیو] جعبه‌گشایی زودهنگام از آیفون ۷ و ۷ پلاس

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از آیفون ۷ و دو یا حتی سه مدل متفاوتش تقریبا جزییاتی نمانده که در اخبار و شایعات سراغ نداشته باشیم. از مدت‌ها پیش اخبار و حواشی درباره‌ی این گوشی در رسانه‌ها منتشر می‌شوند و شاید عجیب باشد که هنوز هم می‌توان لابه‌لای اخبار، چیزی درباره‌ی محصول جدید آیفون بشنویم.

در این ویدیو یکی دو هفته پیش از معرفی آیفون ۷، جعبه‌گشایی آن را توسط Supersaf TV می‌بینیم.

اما همان‌طور که همه می‌دانیم اتفاق بزرگی در راه است؛ دست‌کم می‌توانیم مطمئن باشیم که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا منتظرند گوشی هوشمند جدید اپل را ببینید. همین اشتیاق مخاطبان انگیزه‌ای است که رسانه‌ها روی موضوع دقیق‌تر شوند و به این ترتیب باید گفت چندان هم بعید نیست که یکی از آن‌ها مدل‌هایی از آیفون ۷ را یکی دو هفته قبل از معرفی به دست بیاورد و از آن جعبه‌گشایی کند. در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، این اتفاق افتاده است و شما با دو مدل مختلف آیفون ۷ در رنگ رزگلد مواجه می‌شوید.

اولی آیفون ۷ بدون پسوند یا پیشوند است که مثل آیفون ۶ نمایشگری ۴.۷ اینچی دارد و درواقع همان‌چیزی است که انتظارش را داریم. از روبه‌رو کاملا شبیه به آیفون ۶ است و تفاوت‌ها در ضخامت بدنه بدون جک ۳.۵ میلی‌متری آیفون و همچنین پشت گوشی است که دوربین برآمده‌تری را در خود جای داده و خط آنتن هم در آن جابه‌جا شده است. درمورد آیفون ۷ پلاس هم طبق آن‌چه در این ویدیو می‌بینیم و البته از قبل شنیده بودیم، تفاوت‌ها تقریبا مربوط به همین موارد است؛ این گوشی شبیه به آیفون ۶ پلاس با نمابشگر ۵.۵ اینچی است اما در این مدل دوربین دوتایی را می‌بینیم که انتظارش را هم داشتیم.

خلاف برخی شایعات خبری از کانکتورهای سه‌سوزنی در قسمت پشت بدنه نیست اما در قسمت پایین گوشی به نظر می‌رسد دو اسپیکر در آیفون‌های جدید تعبیه شده که البته زیاد هم مطمئن نیستم و ممکن است یکی از آن‌ها میکروفون باشد. به‌هرحال به نظر می‌رسد این یکی از نزدیک‌‌ترین و واضح‌ترین نگاه‌ها به آیفون ۷ باشد. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Supersaf TV

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. فیکه

    این تابلوه که فیکه!!! اصلا کارتونی که از توش گوشی در میاره نگاه کنید! والا پاکت سیگار فروردین کیفیت جهبش از این خیلی بیشتره!!!
    خخخخخخخ

  2. پریسا

    خدا کنه زودتر بیاد به ایران.
    روزی برسه که آیفون فقط یه صفحه نمایش خالی باشه و هیچ امکاناتی مثل دوربین و … هیچی نداشته باشه و قیمتش بالای ۴-۵ میلیون هم بشه باز میرم میخرمش . چون به نظرم خیلی باکلاستر از گوشیهای اسباب بازی اندرویدیه که دیگه دست همه هستش.
    با اینکه گوشی هنوز معرفی نشده حرف و حدیث ها پشتش خیلی زیاده این ارزش گوشی رو نشون میده که همه توی ذهنشون به نحوی تصور میکنن که آیفون بعدی چجوریه 🙂

    1. میثم احمدی

      فکر کنم حداقل یکبار در هفته با گوگل سرچ میکنید!!!???? (و اندروید هم مال گوگله همونطور که همه میدونن)
      و درضمن به نظر من تو بازار دنیا با کلاس تر از Galaxy Note 7 و رابط کاربری اندرویدش نیست و هیچ چیز هم مزخرف تر از اپل و IOS نیست!

    2. میثم احمدی

      یادم رفت بگم: در نظر داشته باشید که حرف و حدیث ها در مورد Galaxy S7 | edge و Galaxy Note 7 هم خیلی زیاد بود؛ حتی بیشتر از IPhone7 | 7Plus!

  3. علی جوادی

    هر روز بدتر از دیروز…یواش یواش به نابودی اپل نزدیک میشیم و خوشحالم عده ای با این نابودی طعم آزادی در دنیای دیجیتال رو متوجه میشن

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه