ویدیو کوتاهی از خط تولید مدل خاص پورشه ۹۱۱ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر جایزه‌ای برای هوشمندترین خودروساز دنیا وجود داشت، احتمالا پورشه لیاقت گرفتن آن را داشت. شرکتی که ۸۶ سال سن دارد و لقب یکی از غول‌های خودروسازهایی برای تولید پیشرفته‌ترین خودروهای اسپرت و لوکس دنیا را یدک می‌کشد. این شرکت همیشه با داشتن مدل‌های ویژه و قدرتمندی مثل ۹۱۱ و ۹۱۸، در بحث شتاب، سرعت و مهندسی یکی از مدعیان همیشگی بوده است.

حالا می‌خواهیم سری به خط تولید یکی از مدل‌های ویژه پورشه به نام ۹۱۱ TURBO S EXCLUSIVE  بزنیم؛ خودرویی که تولید محدود است و رنگ خاص طلایی دارد. از این نمونه‌ ویژه تنها ۵۰۰ دستگاه در کارخانه اشتوتگارت پورشه تولید می‌شود. بیشتر مسئولیت بخش از خط تولید بر دوش روبات‌های شرکت است، با این حال در بعضی از قسمت‌ها مثل مرحله نهایی رنگ توسط نیروی انسانی وارد عمل می‌شود. در ادامه می‌توانید کلیپ مربوط به اتاق رنگ فریم پورشه ۹۱۱ توربو اس Exclusive را ببینید.

پورشه ۹۱۱ توربو اس ویژه، ۶۶.۸۰۰ از نمونه استاندارد گران‌تر است و با قیمت ۲۵۷.۵۰۰ دلار به فروش می‌رود. این خودرو پس از GT2 RS که ۲۹۳ هزار دلار قیمت دارد، گران‌ترین پورشه ۹۱۱ محسوب می‌شود. این مدل ویژه پورشه به یک پیشرانه ۳.۸ لیتری تویین توربو با توان ۶۰۷ اسب‌بخار مجهز شده است. در ادامه با ویدیو کوتاهی از بخش اتاق رنگ برای در موتور مدل خاص ۹۱۱ همراه باشید.

منبع: Motor1
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    خیلی عالی
    من که صنعتی ام بیشتر میدونم دارن چی کار میکنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه