[ویدیو] راهنمای ذخیره‌ی عکس‌های آیفون در سایر دستگاه‌ها

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوربین گوشی‌های آیفون با از راه رسیدن هر نسل جدید پیشرفت می‌کند و هربار بهتر از قبل می‌شود. شاید بتوان به‌راحتی گفت آیفون بخش زیادی از محبوبیتش را مرهون دوربین خوبش است. نتایج یک نظرسنجی که از کاربران شبکه اجتماعی فلیکر (از جمله بزرگ‌ترین فضاهای به‌اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو) انجام شده بود، نشان می‌دهد که از میان دستگاه‌های تلفن هوشمند محبوب‌ترین دوربین‌ها متعلق به آیفون هستند.

اگر ظرفیت ذخیره‌ی عکس آیفون شما پر شده، وقت آن رسیده که برای آزاد کردن فضا عکس‌ها‌یتان را جابه‌جا کنید.

مسلما با بهبود عملکرد دوربین، رزولوشن عکس‌ها هم بیش‌تر می‌شود و این به آن معناست که برای نگه‌داری از عکس‌ها نیاز به فضای بیش‌تری داریم. حالا فرض کنید که حافظه‌ی آیفون شما ۱۶ گیگابایتی باشد… آیا باید خودتان را برای خداحافظی با بعضی عکس‌ها آماده کنید؟ البته که نه!

اگر ظرفیت ذخیره‌ی عکس آیفون شما پر شده، وقت آن رسیده که برای آزاد کردن فضا عکس‌ها‌یتان را جابه‌جا کنید. گاهی هم می‌خواهید برای اطمینان بیشتر از عکس‌هایتان نسخه‌ی پشتیبان داشته باشید. در هر دو حالت فرستادن عکس‌ها از گوشی به سرویس ابری یا کامپیوتر کاری ساده و سریع است.

فرآیند اتصال گوشی و انتقال عکس‌ها از دستگاه iOS تقریبا از ده سال پیش تا به حال تغییر نکرده است. فرقی نمی‎کند که از دستگاه Mac OS X یا ویندوزی استفاده کنید. ممکن است روش انتقال در اکوسیستم‎ها و سیستم‌‎های عامل مختلف کمی فرق داشته باشد؛ اما اساسا موضوع اصلی، وصل کردن آیفون‌ به دستگاه و زدن دکمه‌ی آبی‌رنگ Import است.

همچنین تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از عکس‌ها در سرویس‎های ابری روش آسان دیگری برای انتقال عکس‌ها از آیفون‌ است. امتیاز این روش قابلیت ذخیره‌سازی خودکاری است که می‌توانید تنظیمات آن را اعمال کنید. در حال حاضر Dropbox محبوب‌ترین سرویس ابری است که روش کار با آن را می‌توانید در ادامه با تماشای ویدیوی آموزشی یاد بگیرید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی چگونگی انتقال عکس‌ها از آیفون را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه