[ویدیو] راهنمای قوی‌تر کردن پوکمون‌ها در بازی Pokémon Go

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر نگوییم در سراسر دنیا، در بیش‌تر نقاط دنیا بازی موبایلی Pokémon Go حسابی فراگیر شده و حتی گفته می‌شود که تاریخ‌ساز شده! همه‌ی کسانی که این بازی را دنبال می‌کنند طبعا دوست دارند پوکمون‌های قوی‌تر و تکامل‌یافته‌تری داشته باشند.

ساختار مبارزه در این بازی مثل بازی‌های کلاسیک نیست و شما با شکست دادن پوکمون‌های سایر مربی‌ها تجربه به دست نمی‌آورید. اما در عوض راه‌های دیگری برای قو‌ی‌تر شدن وجود دارد و همه‌ی این راه‌ها به‌نوعی مربوط به گرفتن پوکمون‌های مشابه است.

ساختار مبارزه در این بازی مثل بازی‌های کلاسیک نیست و برای قوی‌تر شدن و کسب امتیاز تجربه راه‌های دیگری وجود دارد.

هربار یک پوکمون را شکار می‌کنید، دو آیتم دریافت می‌کنید. اولی Stardust است که درواقع حکم جایزه‌‌ای را دارد که با گرفتن هر پوکمون به مربی تعلق می‌گیرد. آیتم بعدی candy است که درمورد پوکمون‌های مختلف، صورت متفاوتی دارد. مثلا هر Pidgey تعداد مشخصی Pidgey candy به شما می‌دهد. هردو آیتمی که از آن‌ها نام بردیم برای ارتقا و همچنین تکامل پوکمون شما لازم است.

حالا این‌که چطور بتوانید روند ارتقا (Level Up) و تکامل (Evolve) را به قوی‌ترین حالت ممکن طی کنید، فوت‌وفن‌هایی دارد. کسانی که حسابی درگیر بازی شده‌اند و به‌اصطلاح قلق‌های بازی را به دست آورده‌اند، با تولید محتواهای مختلف از متن و عکس گرفته تا ویدیو تجربه‌ی خود را در اختیار بازی‌کننده‌های مبتدی یا کنجکاو قرار می‌دهند.

pokemon-go-17

در ویدیویی که در ادامه خواهید دید یک بازی‌کننده‌ی Pokémon Go گام‌به‌گام به شما توضیح می‌دهد که ساختار ارتقا و تکامل در این بازی چطور است. او که دو دستگاه گوشی هوشمند در دست دارد در ابتدا توضیح می‌دهد قبل از هرچیز باید به تراز خود توجه داشته باشید. تراز شما با کسب امتیاز تجربه بالا می‌رود.

یکی از گوشی‌های در دست سازنده‌ی ویدیو متعلق به بازی‌کننده‌ای است که تراز ۱۰ را به‌دست آورده و گوشی دیگر دارای تراز ۶ است. او سپس توضیح می‌دهد که چطور این تفاوت تراز در قدرت پوکمون‌های شما تاثیر بگذارد و این‌که چه کارهایی لازم است انجام دهید تا پوکمون‌های قوی‌تری داشته باشید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: iDigital Times

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. آرش

    سلام؛ اگه بشدت با این سبک بازی ها مقابله نشه شاهد بازی هایی خواهیم بود که به اسم دنیای مجازی بطور واقعی انسان ها و دیگر موجودات زنده از بین می روند.
    خواهشمندم نسبت به ترویج و تبلیغ این نوع سرگرمی ها اقدام نکنید.

  2. امیر حسین

    سلام من s4mini..android4.2.2..ram 1/5.رو گوشیم نصب نمیشه چیکار کنم!!.

    1. Arash

      روی اندروید ۴.۴.۴ به بالا نصب میشه

    2. کامران

      اون موقع که باید میرفتی سونی Z1 Compact میخریدی و رفتی سامکپ خریدی بجاش، فکر حالا را باید میکردی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه