[ویدیو] سه مدل متفاوت از آیفون ۷ در یک قاب

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از آیفون ۷ عکس‌ها و ویدیوهای زیادی دیده‌ایم اما تابه‌حال سه مدل مختلف از آیفون جدید را در یک ویدیو ندیده بودیم. حتما به‌خاطر دارید که درباره‌ی گوشی پرچم‌دار امسال اپل گفته شده قرار است در سه مدل عرضه شود. مدل سوم با نام آیفون ۷ پرو این‌بار فقط در اندازه‌ی گوشی با مدل‌های دیگر تفاوت ندارد و مشخصات فنی قوی‌تری هم دارد.

خلاف سال‌های گذشته که دو مدل متفاوت آیفون تنها با اندازه‌شان متمایز می‌شدند، این‌بار مدل سوم با قابلیت‌های بیش‌تری از جمله دوربین دوتایی ظاهر می‌شود.

حرف‌هایی که درباره‌ی دوربین دوتایی آیفون ۷ زده می‌شد، ظاهرا مربوط به مدل آیفون ۷ پرو است؛ یعنی خلاف سال‌های گذشته که دو مدل متفاوت آیفون تنها با اندازه‌شان متمایز می‌شدند، این‌بار مدل سوم با قابلیت‌های بیش‌تری از جمله دوربین دوتایی ظاهر می‌شود. البته هنوز هم معلوم نیست که آیفون واقعا می‌خواهد هر سه مدل گوشی را در شهریور عرضه کند یا آیفون پروی شایعه‌شده درواقع همان ایفون پلاس است که این‌بار با مشخصات قوی‌تری می‌آید.

البته ناگفته نماند آیفون‌هایی که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، مدل‌های ساختگی هستند اما گرچه واقعی نیستند، تخیلی و ساخته‌ و پرداخته‌ی ذهن سازنده‌اش هم نیستند. در کنار آیفون ۷ بدون پسوند که با نمایشگر ۴.۷ اینچی می‌آید، دو مدل دیگر یعنی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو هردو با نمایشگرهای ۵.۵ اینچی وارد بازار می‌شوند. در ویدیو یک دستگاه آیفون ۶s هم برای به دست آمدن مقیاس دقیق از اندازه‌ی گوشی‌ها به نمایش درمی‌آید.

به‌هرحال تنها چندهفته تا روزی باقی مانده که حداقل دو مدل جدید آیفون به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی ‌شود. این‌ را که مدل سومی هم وجود دارد یا خیر، در همان روز خواهیم فهمید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را که نمونه‌های ساختگی خوبی از آیفون ۷ را نمایشی می‌دهد، ببینید.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar عطا

    یعنی یه زحمت به خودش نداده برای طراحی تو ۵سال اخیر فقط ۲ تا طرح داشته اپل و از دل این ۲تا طرح ۵تا ایفون معرفی کرده یکم تغییر در حد تغییر از s5 به s6 سامسونگ هم باشه ما راضیم والا.یه خطا اتنم عوض شده جاش جایه شکر داره.

  2. Avatar علی محمدی

    به نظر من خوبه و ارزش خرید داره

  3. Avatar Next is Now

    ظاهر فوق تکراری

    1. Avatar علی

      از نوت ۷ که تکراری تر نیست

      1. Avatar Ali S

        چرا هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه