[ویدیو] قاب آیفون ۸ را از نزدیک ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به زمان معرفی جدیدترین آیفون شرکت اپل، بازار شایعات در این مورد هم داغ‌تر می‌شود. هفته پیش تصاویری از شکل و شمایل احتمالی آیفون‌های ۷ اس، ۷ اس پلاس و آیفون ۸ به بیرون درز کردند و حال یک ویدیو منتشر شده که در آن از طریق قاب آیفون ۸ این مدل با آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس مقایسه شده است.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که گاهی سازنده‌های قاب گوشی برای آنکه از رقبا جلو بیفتند خود براساس شایعات شروع به ساختن قاب می‌کنند، به این ترتیب باید این ویدیو را با چاشنی شک و تردید تماشا کنید. با این وجود تقریبا اغلب نکاتی که درباره آیفون ۸ حدس می‌زنیم با این ویدیو هم‌خوانی دارند. از نظر اندازه، می‌دانیم که آیفون ۸ اندازه‌ای دارد بین اندازه آیفون ۷ (۴.۷ اینچ) و آیفون ۷ پلاس (۵.۵ اینچ). در این ویدیو هم می‌بینیم که آیفون ۷ برای این قاب کوچک و آیفون ۷ پلاس برای قاب بزرگ است. شکل عمودی دوربین دوتایی این گوشی هم با شایعات قبلی جور در می‌آید.

یک نکته جالب هم اینکه هیچ دریچه‌ای برای حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار داده نشده بنابراین اگر این ویدیو معتبر باشد، حسگر اثر انگشت آیفون ۸ در پشت گوشی قرار ندارد.

این ویدیوی جدید را در ادامه متن ببینید:

منبع: Ubergizmo

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar نگار

    ترغیب شدم از این آیفون هشت که شایعه شده شهریور میخواد بیاد استفاده کنم.
    به نظر باید طراحی خیلی خوبی داشته باشه.

  2. Avatar mohamad

    سلام من تا حالا فقط سامسونگ داشتم خودم موبایل فروشم
    الان دو سه ماهیه ایفون گرفتم
    واقعا ایفون گوشی مزخرف و نا کار امدیه
    فقط برای جلوی اینه عکس گرفتن خوبه

  3. Avatar ///mahdispd

    ببخشید هزینه ساخت یک قاب برا اولین بار تقریبا بالاست چون قالب میخواد،کلیشه میخواد و واس اون کلیشه طراحی لازمه من فکر نکنم واس جلو افتادن بخوان همینطوری صرفا برا یک قاب این همه هزینه کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه