[ویدیو] معرفی برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش بود که آتش‌بازی سال ۲۰۱۶ در بسیاری از شهرهای جهان سال را نو کرد و پرونده سال ۲۰۱۵ را بست. شاید بتوانیم سال ۲۰۱۵ را در صنعت تلفن‌های همراه و برترین گوشی‌های سال در یک کلمه خلاصه کنیم “لوکس بودن”

اگرچه سخت افزار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵، همچون سال‌های گذشته بنا به رسم همیشگی فناوری دستخوش ارتقا شد، اما گویی همه‌ی سازندگان دست به یکی کردند تا در زمینه کیفیت ساخت، انقلابی به پا کنند.

ال جی با G4 و بدنه چرمیش پا به میدان رقابت گذاشت. سامسونگ رسم را روی استفاده از شیشه و فلز قرار داد و Galaxy S6 Edge و Galaxy Note 5 را رو کرد. در این بین هوآوی در یک همکاری موفق با گوگل از Nexus 6P پرده برداشت و درکنار این تجربه موفق برای اینکه سنگ تمام بگذارد، Mate S را روانه بازار کرد. HTC هم برای اینکه از رقبایش عقب نماند تصمیم گرفت از M9 و A9 پرده برداری کند. در این بین سونی با رو کردن از پرچم‌دار پرچم‌دارانش یعنی Xperia Z5 Premium بار دیگر وضوح صفحه نمایش‌های خود را به رخ کشید. جالب اینجاست که در سال ۲۰۱۵ لنوو هم از قافله عقب نماند، تا با ارایه VibeShot سری در بین سرها باشد. اپل هم با خیالت راحت از iPhone 6s پرده برداری کرد و با رنگ جدید رزگل همه را مجذوب خود کرد.

اما جدای از تمامی این حرف‌ها کدام یک از این تلفن‌های هوشمند می‌توانند جام قهرمانی دیجی‌کالا را بالای سر خود ببرند و مقام بهترین گوشی سال را به خود اختصاص دهند. برای یافتن جواب این سوال کافی است تا با دیجی کالا مگ همراه شوید تا سفری داشته باشیم به دنیای بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۵.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵۷ دیدگاه
  1. shahabmp

    مخصوصا رنگ کروم اش :p

  2. امير

    به نظرم بهتر بود به جای ۶P که هنوز به ایران وارد نشده Nexus 5X رو تو این لیست قرار میدادید.

  3. Ario

    بدون تعصب گوشی های الجی واقعا عالی ان
    من با همه گوشی ها مقایسه کردم

  4. علی

    نه آخه تخته گوشت هم شد طراحی؟کی سونی زد۵ میشه بهترین طراحی در بین گوشی های همراه؟

  5. امین حمیدی

    سامسونگ بعد از کسب موفقیت هایش در بازار تلفن هوشمند و کنار رفتن نوکیا و از همه مهمتر جنگ علنی روانی با اپل و کسب مکان اول و حفظ چند ساله ی آن با معرفی گوشی های خانواده ی نوت و اس خود را به شرکتی رسانده که شرکتهای رقیب محصولات خویش را در رقابت با سری های مختلف سامسونگ معرفی و روانه بازر میکنند . با اقدامهایی چون قیمت پایین و تولید میان رده های متنوع با سخت افزار و امکاناتی از قبیل سلفی محور و ضد آبی و … سعی در کسب سهم هستند . و حداقل هایی بعنوان استاندارد معرفی شده ( مانند : دوربین حداقل ۱۳ مگا پیکسل و دهانه دیافراگم ۲.۲ پشت و جلوی ۵ مگاپیکسلی . کیفیت بالاتر از full hd صفحه نمایش با برخورداری از تکنولوژی های ips , آمولد و…بدنه کمتر از ۸ میلیمتر ضخامت و وزن کم و نسبت صفحه نمایش به خوده گوشی حداقل ۷۰ درصد و چند استاندارد دیگر ) که اگر شرکتهای دیگر از آن پیروی نکنند ، محکوم به شکست خواهند بود …

    1. علی

      به نظر من قضیه دیگه به این شوری هم نیس مخصوصا سال ۲۰۱۴ سال خیلی خوبی برای سامسونگ نبود اما ۲۰۱۵ رو میشه سال اوج اقتدار سامسونگ دونست که با اس ۶ که قدیمی ترین فون پرچمدار بازار هست از نظر بسیاری از سایت های معتر به عنوان بهترین اعلام شده
      و اعتماد به نفس زیاد و البته به جاش باعث شد که برای اولین بار هیچ تغییر مهمی از نظر سخت افزار در نوت نسبت به اس قبلی ایجاد نکه چیپست ماژول دوربین ها اسپیکر عملکرد صفحه نمایش طرح کلی طراحی و… در نوت۵ و اس ۶ اج پلاس تقریبا همون چیزی هستن که تو اس ۶ وجود داره و با این حال اینقدر خوب از پس رقبا بر اومدن من سال اول دانشگاه هستم و یکی از خصوصیات این سال اینه که گوشی های پرچمدار بین بچه ها زیاده من گوشیمو(اس ۶) با جی۴ ،وان ام ۹ ،زد ۵ پرمیوم،نوت ۵ و ایفون ۶ اس مقایسه کردم و واقعا سامسونگ رو بخاطر شاهکار های امسالش و اختلاف های چشمگیرش با سایر برند ها تحسین میکنم.

  6. Ali

    Mate8 و v10 بودن از اینا خیلی بهنر بودن

    (البته میدونم که موقع ساخت این ویدیو این دو گوشب نبودن)

    1. mahdi

      خوب به نظرت چرا +m9 نبود؟

    2. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      این دو گوشت کوب نبودند

  7. نیما.ر

    در بعضی موارد خواستید حق رو یه جوری به همه بدین.ولی بیشترین مواردی که گوشی هایی که بهترین بودند ودر مقایسه ها اسمشونو مدام نام میبردید شامل iphone 6s,LG G4 sony xperia z5 pre,note 5 بود.ولی خداییش حرف اولتون واقعا خنده دار بود.این بررسی شامل گوشی هایی میشه که بازار عرضه و در دیجی کالا موجود میباشند.آخه nexus 6p کجاش اومده تو ایران؟؟؟؟!کی در دیجی کالا عرضه و بفروش رفته؟؟؟بعد پرچمدار اصلی lg یعنی v10 که عرضه شده و بفروش میره در این بررسی نبود!!آخه این شد بررسی وقتی v10 نیست!!!؟؟بهترین بدنه مقاوم و طراحی باید به v10 برسه.همین داشتن استاندارد نظامی به تنهایی همه رو از دور خارج میکنه.هیچ گوشی به اندازی v10 نوآوری نداره.دو صفحه نمایش مجزا.دو دوربین سلفی با زاویه ۱۲۰ درجه فیلمبرداری با مجزاسازی و فوکوس صدا.بدنه مقاوم وداشتن استاندارد نظامی.بهترین مولتی تسکینگ کافیه با note 5قیاس کنید تا بفهمید رم ۴ گیگnote 5 در حد ۲هم نیست.البته به سیستم عامل بخوایم بهترین مولتی تسکینگ رو iphone6s داره.کاری اصلا به خوب بودن ندارم.فقط دوستان طرفدار از هر برندی بگن v10 به نظرتون تو این بررسی نباید باشه؟؟؟!آخه این انصافه؟؟؟؟بعد nexus 6p رو در بررسی قرار میدن با وجود اینکه نه وارد ایران به طور رسمی شده,نه در دیجی کالاست و نه حتی مورد بررسی قرار گرفته!!بی انصافی مطلق در حق v10.که حتی اسمشم نذاشتن.بعد گوشی میان رده htc رو داخل بررسی گذاشتن!!دیجی اصلا به نظرم عدالت برقرار نشد تا وقتی v10 نیست این ویدئو هیچ ارزشی نداره.لیاقت این گوشی بالاتر از این حرفاست لااقل یه اشاره ای بهش میکردی.خیلی ناراحتم چرا حتی بهش اشاره نکردید..فقط خواهشا دوستان نظر بدن بگن جای v10 خالیه.بدجور هم خالیه!!باتشکر.دیجی مدیونی اگر نظر منو تایید نکنی.لطفا مدیر نظر منو تایید کنه.دیجی اگر به بازدید کننده هات اهمیت میدی نظر منو بذار.مطمئنا دوباره تایید نمیکنی!

    1. علی

      اگه با نو۵ کار کرده بودید این حرف رو نمیزدید

  8. Farzam

    مسخرس در جواب دوستانی که اپل رو سر میدونن
    دهگه کسی که فرق RAMو ROM رو نمیدونه میگه اپل بهتره
    سیب دهنیشونو با سامی مقایسه میکنن
    در جواب تقلید کاری هم که رو سامسونگ گذاشتید باید بدونین سری S سامسونگ زود تر از ایفون معرفی شد
    هه

  9. Alireza

    سلام …..چرا +m9 رو قرار نزاشتین؟

  10. حامد

    حیف که لومیا ۹۵۰ رو به اعتراف خود دیجی کالا تو مقایسه نیاوردن…وگرنه درو میکرد…اندروید و آیفون یه جا میبلعید!!!!

    1. Alireza

      اندروید و ایفون!!!!!
      منظورت اندروید و ای او اس هست دیگ؟

  11. مرتضي

    آیفون

  12. Matin

    سلام ، حالا از لحاظ تکنولوژی ولحاظکامل بودن کدومشون اول هستند؟؟؟؟

    1. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه