[ویدیو] موتور جدید BMW تعادلش را حفظ می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتور سیکلت جدید بی ام و به نام Vision Motorrad Next 100، موتورسیکلتی برای ابرقهرمان‌های آینده است. این شرکت خودروسازی آلمانی از طرح مفهومی این وسیله نقلیه در لس آنجلس رونمایی کرد.

این موتور هم مثل طرح‌های مفهومی خودروی رولز رویس و مینی که مدتی پیش رونمایی شده بودند، در طراحی و عملکرد بسیار متفاوت و نوین است. بدنه‌ی آن از جنس فیبر کربن ساخته شده است. آلایندگی این موتورسکیلت صفر است و از سیستم دستیار راننده و حسگرهای مبتنی بر دوربین بهره می‌گیرد. به این ترتیب، این دستگاه اصولا یک موتورسیکلت ضدتصادف است. یک عینک مخصوص به نام Visor با این موتور همراه است که می‌توان آن را با حرکات چشم کنترل کرد. این موتورسیکلت یک سیستم خودکار حفظ تعادل هم دارد.

موتورسیکلت همیشه یکی از هسته‌های اصلی شرکت BMW بوده است. در واقع، موتورسیکلت اولین وسیله نقلیه‌ای بود که این شرکت تولید کرد.

«هارلد کروگر»، رییس هیئت مدیره BMW در اظهاراتش معرفی این طرح مفهومی جدید را نشانه تمرکز شدید BMW روی آماده شدن برای آینده دانست. او گفت: «تکنولوژی‌های BMW هر روز هوشمندتر می‌شوند. آنها می‌توانند از انسان‌ها یاد بگیرند و متناسب با آن تغییر کنند.»

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ayob

    خدای عجب موتوری. ما هم موتور ماشین داریم هنوز تو ر۲۰۰سی سی گیر کردیم. مته دلم به موتور ها و ماشین های مثل پراید خوشه

  2. Avatar Morteza

    سلام واقعا ک ملت چجوری زندگی میکنن ما چجوری زندگی میکنیم .هنوزم تو فکر cdiژاپنیم اینا چجوری موتور سوار میشن ی ماشینم داریم ک ب کل اینا میارزه. اخه پرایدچیش ب اینا میخوره ک اسمش ماشینه. واقعا ک زندگی میکنن

  3. Avatar reza ch

    یعنی این تبلیغی که این خارجیا میکنن ادم کف میکنه 🙂
    حتی اگه یچیز بدرد بخورم نباشه با تبلیغاتی که اینا میکنن بحال و خفن بنظر میاد 🙂
    بحرحال کلا دیگه فیلمای علمی داره به واقعیت تبدیل میشه و روز به روز شاهد چیزای عجیب غریب هستیم .
    ولی عینکش خیلی بحال بودااااااااا 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه