[ویدیو] هندزآن Gear S3؛ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساعت‌های هوشمند در دنیای تکنولوژی از جمله محبوب‌ترین گجت‌ها هستند و این محبوبیت باعث شده در یکی دو سال اخیر توجه برندهای متفاوتی به آن‌ها جلب شود. در این میان تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هم به تولید ساعت‌های هوشمند یا گجت‌های پوشیدنی دیگری شبیه به ساعت هوشمند روی آوردند و به‌این‌ترتیب به‌یک‌باره تنوع زیادی را در این بازار دیدیم.

مثل هر محصول پرطرفدار دیگری ساعت‌های هوشمند هم به مرور زمان تغییرات زیادی به خود دیدند؛ از تغییر در طراحی و ظاهر که تولید مدل‌های متنوع‌تر و البته‌ باریک‌تر را به‌دنبال داشت گرفته تا امکانات و قابلیت‌هایی مثل دوربین و اتصال‌های مختلف.

سامسونگ، برندی که ساعت‌های هوشمندش را با زیبایی و طراحی متفاوت به بازار شناسانده، همین چندروز پیش در نمایشگاه IFA 2016 با معرفی Gear S3 در دو مدل Classic و Frontier طرفداران Gear S2 را دوباره خوشحال کرد. آن‌ها که از مدت‌ها پیش منتظر چنین روزی بودند، با نسل جدیدی از ساعت‌های Gear S مواجه شدند که این‌بار ضخامت کم‌تری دارند اما نمایشگر بزرگ‌تری دارند. این مدل ساعت‌ها از همان نسخه‌ی سیستم‌عامل تایزن استفاده می‌کنند که در Gear S2 استفاده می‌شد و به‌جز برنامه‌های تایزنی که روی نسل قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ اجرا می‌شد،‌ قابلیت نصب ۱۰۰۰ برنامه‌ی تایزنی دیگر را هم دارند.

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ از استاندارد IP68 بهره می‌برند که این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم هستند. به‌جز این‌ها سامسونگ امسال ویژگی نمایشگر همیشه‌روشن را برای مدل‌های مختلف Gear S3 هم در نظر گرفته است. باتری این ساعت‌های هوشمند ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ آن می‌توانید چهار روز با این محصولات کار کنید.

تنها چندروز پس از معرفی، با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و در ویدیوی زیر هندزآن Gear S3 را با زیرنویس فارسی ببینید تا بیش‌تر با نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ آشنا شوید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. ali

    دو تا سوال داشتم.سوال اول:سامسونگ پی برای ایران هم کار میکنه؟
    سوال دوم:در رابطه با سامسونگ پی ،مثلا از اون دستگاه ها کم پیدا میشه.برای همین اگه جلوی کارتخوان معمولی هم بذاریم باز پرداخت صورت میگیره؟

  2. رضا

    یه وقت نترکه دستمون داغون شه این

    1. بنیامین ت.د

      واقعا!!!
      خیلی خطرناکه!!!
      حالا شانس آوردیم اسمش رو نذاشتن Gear S7 !!!
      نمیدونم چطور سامسونگ راضی شد عدد ساعتش عقب بمونه!!!
      ایا سامسونگ نمیدونه طرفداراش عاشق اعداد بالا هستن و کارایی براشون اهمیت نداره؟؟؟
      اگه نمیدونست چطور توی موبایلش اعداد رو بالا برد!!!
      یعنی فقط خریداران ساعتش گناه کردن؟؟؟

      سلام

      رررررر
      (O_O)
      –II–
      \/
      این جعفره

      جعفر تولید کننده تلفن همراهه
      جعفر برای این که مشتری گمراه نشه هرسال ۲-۳ نمونه تلفن همراه بیشتر تولید نمیکنه
      تلفن های همراهی که جعفر تولید میکنه تا چندین سال ساپورت نرم افزاری میشن
      جعفر میدونه که نباید ذهن مردم رو با اعداد فریب بده
      تلفن همراه های جعفر تو دست مردم منفجر نمیشن
      بیایین مثل جعفر باشیم!!!

  3. علی جوادی

    زیباترین گجت سال ۲۰۱۶
    ما که شانس نداشتیم زیباترین و بهترین اسمارت فون دنیا رو لمس کنیم;دی جی کالای عزیز منتظر موجود شدن این زیباترین گجت هستیم
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه