[ویدیو] وان‌پلاس ۳ رسما معرفی شد

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره انتظار به پایان رسید و وان‌پلاس ۳ به‌طور رسمی معرفی شد. از ماه‌ها پیش مشخصات فنی و حتی جزییات ریزتر این گوشی پرحاشیه در رسانه‌ها درز کرده بودند و حالا هواداران شاید فقط منتظر بودند این گوشی برای خرید در دسترس باشد. وان‌پلاس هم این خواسته‌ی مشتریان را به‌خوبی پاسخ داد و این گوشی از همین امروز روی سایت شرکت قابل‌خریداری است. قیمت این گوشی در آمریکا ۳۹۹ دلار، در اروپا ۳۹۹ یورو و در هند چیزی معادل ۴۱۶ دلار است.

درمورد مشخصات گوشی تقریبا چیزی نبود که لو نرفته باشد؛ این گوشی با نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED و دقت تصویر ۱۰۸۰p از جنس Gorilla Glass 4، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و دوربین پشت آن ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور IMX298 سونی و قابلیت ثبت ویدیوی ۴K و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی‌اش هم با سنسور IMX179 و قابلیت ضبط ویدیو با دقت تصویر ۱۰۸۰p است.

oneplus3-cam

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، پشتیبانی از مودم LTE، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت و کار با اندروید مارشمالو از دیگر مشخصات وان‌پلاس ۳ است. جنس بدنه‌ی این گوشی از آلومینیوم آنودایز است و در رنگ‌های طلایی و خاکستری عرضه می‌شود.

اما چیزی که هنوز تایید نشده، عرضه‌ی این گوشی در مدل‌های مختلف است. در حال حاضر وان‌پلاس ۳ فقط در یک مدل با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه شده است.

به‌جز این‌ها کار جدیدی که در مراسم رونمایی انجام شد، ارایه‌ی یک ویدیوی تبلیغاتی بود که در آن به ویژگی‌های ارتقایافته‌ی وان‌پلاس ۳ نسبت به مدل پیشین یعنی وان‌پلاس ۲ در زمینه‌ی سرعت و کارایی اشاره می‌شود.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را ببینید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Mac Klaus

    دیجی میاریش؟

  2. Ali S

    گوشی جالبیه ولی هنوز نمیدونم دوربینش قابل اعتماد هست یا خیر.

  3. D-A

    چیزی به عنوان شخصیت طراحی درش وجود نداره. انگار چندتا گوشی گذاشتن رو میز طراحاشون و گفتن با اینا یه طرح ترکیبی بزنید.
    علتش هم اینکه وقتی چیزی قراره در ذهن ذخیره بشه. همراه با چند اتفاقی که همزمان با اون مورد بخصوص افتاده، ذخیره میشه. یعنی به طور مثال وقتی در یک دوره زمانی عطر بخصوصی رو مصرف میکنید. همزمان با ذخیره بوی اون عطر در ذهن شما، اتفاقاتی هم که در اون بازده زمانی براتون افتاده هم ذخیره میشه و حتی بلعکس. یعنی همراه با اتفاقی بخصوص یک عطر یا یک موسیقی یا چیز دیگری که همزمان با اون اتفاق بوده، در ذهنتون ذخیره میشه.
    در طراحی هم همین هست. به این صورت که وقتی گوشی رو با کیفیت بالا خریداری میکنید یا همه در مورد کیفیتش صحبت میکنند. همزمان با ذخیره این حس کیفیت در ذهنتون چند المان بخصوص هم از اون گوشی در ذهنتون ذخیره میشه. مثلا از HTC دو خط پشت و تراش خوردن دور صفحه نمایش، که همراه با مقاوم بودن این برند در ذهن ذخیره میشه و اپل از این دو خط در محصولش استفاده کرد تا حس مقاومت رو در ذهن بیننده ایجاد کنه.
    هر شرکت همراه با توانایی که در گوشی خودشون دارن المانهایی از طراحی خودشون رو هم در ذهن مردم ذخیره میکنند و متاسفانه این شرکت ها از المانهای بخصوص طراحی در گوشی های رقیبشون در طراحی های خودشون استفاده میکنند و این یعنی دزدی اعتبار. و در مواردی هم از المان هایی که در گوشی های پرچمدار رقیبشون هست، در گوشی های مدل پایینتر خودشون استفاده میکنند تا در ذهن بیننده اون حس کیفیت که همراه با دیدن اون المان طراحی هست رو بشکنن و این یعنی خراب کردن اعتبار. کاری که سامسونگ زیاد انجام میده. خوشبختانه برندهای ژاپنی به دلیل شخصیت بالای مردم این کشور، نه دزدی اعتبار میکنن و نه خراب کردن اعتبار.
    (مثال سه برند HTC و اپل و سامسونگ، فقط یک مثال بود. موارد زیادی هستند که در برندهای مختلف داره اتفاق میفته. من قست پایین آوردن برندی رو نداشتم.)

  4. فاضل

    معرکه س

  5. keyvan

    مخلوطی از طراحی سامسونگ , اپل و اچ تی سی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه