[ویدیو] وقتی بچه‌ها می‌توانند اسپیکر بسازند

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حالا که فصل مدرسه‌ها تمام شده و بچه‌ها اوقات فراغت تابستانی خود را می‌گذرانند، همه‌ی پدر و مادرها دوست دارند برنامه‌ی مناسبی برای فرزندان‌شان داشته باشند تا از این فرصت به نحو احسن استفاده شود. به‌غیر از پدر و مادرها بعضی بچه‌ها هم هستند که خودشان عاشق یادگیری و خلاقیت‌اند. این بچه‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا ته‌وتوی ماجرای همه‌ی چیزهای به‌ظاهر عجیب و پیچیده‌ی اطراف‌شان را دربیارورند. بعضی وقت‌ها حتی این کنجکاوی و میل به اکتشاف باعث می‌شود به وسایل خانه آسیب برسد!

این اسپیکر بعد از سر هم شدن می‌تواند دوباره به قطعات مجزا تفکیک شود تا بچه‌های دیگر هم بتوانند تجربه‌ی ساختنش را داشته باشند.

شرکت‌های مختلف از صنایع اسباب‌بازی گرفته تا تولیدکنندگان محصولات دیجیتال به بچه‌هایی که به‌طور ویژه عاشق تکنولوژی و حواشی‌اش هستند هم فکر می‌کنند. نمونه‌های زیادی از این محصولات وجود دارند که بیش‌ترشان هم کاربرد آموزشی دارند. یکی از جدیدترین‌های این نوع محصولات اسپیکر BeosBuild است که درواقع یک محصول آموزشی برای بچه‌های کنجکاوی است که دوست دارند دست به خلق محصولات دیجیتال بزنند. این اسپیکر بلوتوثی به‌وسیله‌ی خود بچه‌ها ساخته می‌شود. درواقع محصولی که توسط کارخانه فروخته می‌شود شامل قطعات پیش‌آماده‌ای است که با سر هم کردن‌شان لذت خلق یک اسپیکر رومیزی را به آن‌ها می‌دهد.

این اسپیکر با دستگاه‌های iOS سازگار است و گرچه ابزار نه‌چندان پیشرفته‌ای است اما به بچه‌ها چیزهای زیادی می‌آموزد؛ از جمله این‌که صوت چگونه تشکیل و امواجش در هوا منتشر شوند و این‌که فرکانس صدا چطور از دستگاه عبور کرده و به گوش انسان می‌رسد.

این اسپیکر برای کودکان بالای هشت سال مناسب است و آن‌طور که شرکت سازنده‌اش گفته ساخت آن به حدود یک ساعت زمان نیاز دارد. به‌جز این‌ها این اسپیکر بعد از سر هم شدن می‌تواند دوباره به قطعات مجزا تفکیک شود تا بچه‌های دیگر هم بتوانند تجربه‌ی ساختنش را داشته باشند یا این‌که این تجربه برای صاحب اسپیکر تکرار شود.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی مربوط به اسپیکر BeosBuild را ببنیید تا بیش‌تر با آن آشنا شوید.

منبع: ۹to5 Mac

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه