[ویدیو] نقد و بررسی گوشی جان‌سخت کاترپیلار را ببینید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی هوشمند جدید شرکت کاترپیلار یعنی CATS60 که به دوربین حرارتی هم مجهز است اولین بار در بهمن ماه سال گذشته معرفی شد. سپس در خبری دیگر اعلام شد که این شرکت احتمالا از اواسط خردادماه سفارش‌های پیش خرید CATS60 را می‌پذیرد. قیمت گوشی هم چیزی در حدود ۶۰۰ دلار عنوان شده بود اما در حال حاضر این گوشی در سایت شرکت به قیمت ۵۳۰ دلار قابل خرید است.

CATS60 قابلیت‌های جالب توجهی دارد. یک گوشی بسیار مقاوم، سخت و محکم که در مقابل سقوط از ارتفاع دو‌متری مقاوم است و نمایشگر لمسی آن به گوریلا گلس مجهز است. بدنه قدرتمند این گوشی ضد آب است و یک دوربین حرارتی هم دارد.

این دوربین حرارتی کارکردهای بسیار جالبی دارد و اعلام شده بود که با کار توسعه‌دهنده‌گان بر روی کیت توسعه نرم‌افزاری آن احتمالا اپلیکیشن‌های هیجان‌انگیزی هم برای این دوربین حرارتی عرضه شود. با توجه به ویژگی‌های خاص، این گوشی بیشتر برای افراد در مشاغل ویژه‌ای چون پلیس، اورژانس، آتش‌نشانی، مهندس‌ها، فعالان در حوزه ساخت و ساز و از این قبیل مشاغل مناسب است.

در این ویدیو CATS60 معرفی شده، قابلیت‌های آن توضیح داده شده و به شکل عینی می‌بینید که چطور می‌توان از دوربین حرارتی آن بهره گرفت.


کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. احمد

    لطفا شما هم موجود کنید، بخریم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه