ویژگی‌های منحصربه‌فرد سیستم صوتی HTC 10

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر بخواهیم در گوشی HTC 10، پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند شرکت HTC به دنبال یک ویژگی خاص بگردیم که آن را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند، آن ویژگی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن یا لرزشگیر اپتیکال تصویر برای دوربین جلویی آن نخواهد بود.

البته که این ویژگی‌ها در جای خود مهم‌اند اما خاص‌ترین قابلیت HTC 10 قابلیت صوتی این گوشی است، سیستم صوتی HTC 10 دارای دو اسپیکر با تکنولوژی BoomSound، یک توییتر (بخشی از سیستم پخش صدا که برای تولید صدا با فرکانس بالا طراحی شده است) در بخش بالایی و یک ووفر (بخشی از سیستم پخش صدا که برای تولید صدا با فرکانس پایین طراحی شده) برای پخش صدای بیس دارد.

در اینجا موضوع صرفا نوعی تقلید سطحی از ساختار سیستم‌های صوتی خوب در طراحی یک گوشی نیست و HTC 10 در بخش صوتی گوشی خود واقعا حرفهایی برای گفتن دارد که آن را از سایر گوشی‌های روز بازار متمایز می‌کند.

htc2

علاوه بر آنچه گفته شد، صدای خروجی آمپلی‌فایر هدفون گوشی از گوشی‌های معمولی بسیار قوی‌تر است. آمپیلی‌فایر هدفون مبدل اختصاصی دیجیتال به آنالوگ دارد و قادر است کیفیت صدا را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. در کنار اینها، ارفون‌های کیفیت بالای Aerospace-Grade پلیمری این گوشی قادر‌ اند صدای شفاف و واضح‌تری را به گوش کاربر برسانند. به این ترتیب تجربه گوش‌ دادن به موسیقی با HTC 10 احتمالا باید تجربه هیجان‌انگیزی باشد.

قطعا ویژگی‌های صوتی این گوشی قابل توجه‌اند اما وجه نگران‌کننده ماجرا اینجا است که ظاهرا لوازم جانبی درون جعبه گوشی از کشوری به کشور دیگر فرق می‌کند. به این‌ترتیب ممکن است در برخی از جعبه های این گوشی صرفا ارفون‌های معمولی وجود داشته باشد.

‌‌

منبع: Phone Arena

‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه