ویژگی‌های سخت‌افزاری وان‌پلاس ۳ لو رفت

۹ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس یک تصویر منتشر شده مربوط به بنچ‌مارک AnTuTu، ویژگیهای سخت‌افزاری گوشی وان‌پلاس ۳ (OnePlus 3) برای هواداران گوشیهای هوشمند آشکار شده است.

شرکت وان‌پلاس با مدل فروش گوشی‌های خود که از طریق دعوت‌نامه انجام می‌شد در گذشته توانست در فروش موفق ظاهر شود و به نظر می‌رسد با توجه به بازخورد مثبت آن شیوه در گذشته، قصد ندارد آن را به این زودی‌ها تغییر دهد.

 

 

حال به نظر می‌رسد جانشین جدیدی برای گوشی قبلی این شرکت( وان‌پلاس ۲) در راه است. گوشی جدید که تصویری از بررسی و تحلیل آن توسط بنچ‌مارک AnTuTu در اینترنت منتشر شده است احتمالا وا‌ن‌پلاس ۳ نام دارد.

 

a

از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ اشاره کرد. وان‌پلاس ۳، ۴ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. اگر شیفته عکاسی و فیلمبرداری هستید باید بدانید دوربین پشتی این گوشی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. در عین حال در جلوی گوشی هم به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت تا با آن سلفی‌های شفاف و باکیفیت بگیرید. علاوه بر همه اینها باید به اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ این گوشی هم اشاره کرد. البته همه اینها در شرایطی است که تصویر منتشر شده از بنچ‌مارک AnTuTu صحت داشته باشد.

حال باید دید این گوشی در روز ۱۹ فروردین در رویدادی که در بیجینگ چین برگزار خواهد شد معرفی می شود یا نه.

 

منبع: Ubergizmo

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. کامران

    یک چینی بی کیفیت دیگه هم اومد که فقط بخاطر قیمتش داره عرض اندام میکنه… یک تعداد چیپ و IC شرکت های مطرح میریزه داخل یک کیس و سمبلش میکنه میده دست خریدار بی خبر از همه جا…

    1. حسین

      شما هر وقت گوشی رو دستت گرفتی و یک هفته باهاش کار کردی، اونوقت بیا نظر بده
      رفیق بنده دو سال پیش وان پلاس وان این شرکت رو خریده و هنوز مثل روز اول داره باهاش کار میکنه هربلایی هم که بگی سره گوشی اورده ولی آخ نگفته (از قبیل زدن رام و نذاشتن قاب روی گوشی)

      1. امیر

        از انجاییکه من قبلا با سری سونی اکسپریا کار کرده ام و همینطور سامسونگ گلکسی و مدت هم با این گوشی وان پلاس, متاسفانه در گوشی های وان پلاس , سیستم نرم افزاری بسیار ضعیفه و یک مجموعه سخت افزار کنار هم به نظر میرسه که به جهت ضعف شدید نرم افزار, پایین تر ازقابلیت سخت افزاریش هست. البته این طبیعی هم هست چون این شرکت بیشتر در نقش اسمبل کننده است و قدرت رقابت با شرکت بزرگی مثل سونی و سامسونگ و یا ال جی در زمینه نرم افزار را نداره. البته دوربین وان پلاس همه از بقیه فلگ شیپ های سونی و سامسونگ بسیار ضعیفتر عمل میکنه. در کل این گوشی با بهره گرفتن از عامل قیمت تونسته ضعفهاش را مخفی کنه. هیچ کس از یک گوشی ارزون انتظار زیادی نداره.

      2. MOM

        🙂 دوست عزیز بخون اول چی نوشتی اصلا خودت هم متوجه نمیشی ، مجموعه سخت افزار ضعیف ؟ شما بنچمارک های انتوتو رو ندیدی ؟ نمیبینی چند امتیاز میدن ؟ کاری بهش نداریم میتونی یه بازی با دیتای ۲گیگی بریزی و امتحانش کنی در بدترین شرایط من حتی کند بودن و تیک زدن رو نمیبینم .فک میکنم شما از ۲ کیلومتری گوشی رو دیدی یه خورده تار میزد ک میگی ضعیفه نرم افزاری هم سیانوژن رو همه میشناسن شما نمیتونی با یه کامنت خرابش کنی….

    2. حسین

      راست میگه اول یبار بگیر دستت تا به قدرتش و زیباییش پی ببری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه