[ویدیو] ویژگی‌های هیجان‌انگیز Alcatel idol 4s

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت آلکاتل برای اولین بار در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2016 گوشی‌های پرچم‌دار خود با نام‌های IDOL 4 و IDOL 4S را معرفی کرد. گوشی‌هایی که مدل‌های ارتقا یافته IDOL 3 بودند که سال پیش وارد بازار شده بود.

گوشی IDOL 4S صفحه نمایش ۵.۵ اینچی امولد با کیفیت QHD دارد. تراشه اسنپ‌دراگون ۶۵۲، میزان ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های دیگر آن است.

یکی از نکاتی که باعث شده این گوشی برای کاربران محبوب به نظر برسد دکمه کوچک سمت راست آن است که به آن Boom Key گفته می‌شود که قابل برنامه ریزی از طریق بخش تنظیمات گوشی است. کارهایی مثل بیدار کردن گوشی وقتی گوشی قفل است یا باز کردن دوربین در حالی که گوشی روشن است از قابلیت‌های این دکمه است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بامزه این گوشی سیستم عامل برگرداندنی (Reversible OS) آن است. این سیستم باعث می‌شود با چرخاندن گوشی بخش پایینی آن بالا برود و بخش بالایی آن پایین بیاید.

اگر می‌خواهید با جزییات بیشتری ویژگی‌های IDOL 4S را ببینید بد نیست نگاهی به ویدیوی بالا بیندازید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. farid

    واقعا خیلی هیجان انگیزه.ینی چی.همهی توسعه دهنده های اندروید عالین.به نظرم مایکروسافت برای توسعه ی سیستم عاملش یکه و تنهاس.با اینکه دلم نمیاد این همه پول بابت لومیا۹۵۰ بدم ولی قطعا میتونم بگم از بقیه اسمارت فونای ویندوزی سره.کاش موقع معرفی سرفیس فون یه محصول ردیف و عالی مث A5 2016 معرفی شه وگرنه ما ۳ میلیون نداریم بدیم سرفیس فون بخریم

  2. حمید

    دوربین پشت کپی از سامسونگ،
    دکمه پاور کپی از سونی،
    حسکر اثر انگشت کپی از نکسوس ال جی،

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه