با ویژگی جدید پیش‌لمس در ویندوزفون آشنا شوید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازار ویندوزفون چندان خوب نیست اما مایکروسافت هم‌چنان به‌دنبال افزودن قابلیت‌های جدید به سیستم‌عامل موبایلش است. البته فعلا از همه‌ی قابلیت‌ها به‌طور دقیق و جزئی خبر نداریم اما می‌دانیم که از میان آن‌ها لااقل یکی‌شان بسیار کاربردی و جذاب از آب درآمده است. این قابلیت جدید این‌طور توصیف شده: حس پیش‌لمس در تعامل موبایلی.

با استفاده از این قابلیت، دستگاه شما می‌تواند کشف کند انگشت‌های‌تان چه‌زمانی به نمایشگر نزدیک می‌شوند تا در آن لحظه به‌صورت خودکار گزینه‌های منو را نمایش دهد.

دستگاه کشف می‌کند شما دقیقا چطور گوشی را در دست‌های‌تان نگه می‌دارید و بر اساس آن منو را در قسمت‌های مختلف نمایشگر نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های خاص این امکان جدید این است که کشف می‌کند شما دقیقا چطور گوشی را در دست‌های‌تان نگه می‌دارید. بنابراین مثلا اگر دستگاه را با دست راست‌تان نگه داشته و بیشتر با شست دست راستتان کار می‌کنید، منو در سمت راست ظاهر می‌شود تا راحت‌تر بتوانید با شست‌تان آن را جابه‌جا کنید. اگر گوشی کشف کند که دستگاهتان را با دو دست نگه می‌دارید،‌ دو منوی مختلف برای شما به نمایش در می‌آید که گزینه‌های آن متنوع‌تر و بیشتر از منوی کار با یک دست است.

این فقط یک نمونه از ویژگی‌های تکنولوژی جدید گوشی‌های هوشمند مایکروسافت است. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی مربوط به قابلیت جدید پیش‌لمس ویندوزفون را ببینید.

منبع: BGR

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. قاسم

    اگه با این گسچرها و مخلفات بتونه استفاده از ناویگیشن بار و کم یا کلن حذف کنه عالی میشه

  2. آرمین

    قبل از سامی و دوستان و مایکی, سونی در اکسپریا سولا قابلیت Floating touch display را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد و در گوشی های بعدی متاسفانه از این تکنولوژی استفاده نکرد و اونو ادامه نداد و بعد سریع سامکپ از روش کپی کرد و به اسم لمس شناور با گوشی گلکسی S4 یک سال بعد در ۲۰۱۳ داد بیرون. حالا هم مایکی برای ما داره به اسم “پیش لمس” باهاش مانور میده. این راه ها را سونی رفته جانم, بیخودتلاش نکنید دوستان کپی کار ما…شده داستان کپی رو کپی …

  3. محمدسعید

    یه چیزی تو مایه های لمس شناور سامسونگه. اینو که سامسونگ دو سال پیش داشت…

  4. Ashina

    آفرین.واقعا خیلی کارآمد
    اشتباهات تاچی اندروید اینجوری تو وینفون لذتبخش میشه

  5. مدیریت MBA

    قابلیت خوب و پرکاربدیه اما بنظر با این قابلیت ها نمی تواند بازار را از رقبا بگیره چون خیلی راحت کپی میشه به همین زودی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه