پاسخ آذری جهرمی به درخواست نمایندگان مجلس برای وصل اینترنت

۵ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آذری جهرمی

در پی بروز ناآرامی‌های گسترده در سرتاسر کشور که پس از گران شدن بنزین اتفاق افتاد، شنبه گذشته وزارت ارتباطات به دستور شورای امنیت کشور حدود ۹۵ درصد سطح دسترسی مردم به اینترنت را قطع کرد. هرچند طی چند روز گذشته اینترنت خانگی به سطح حدود ۸۰ درصد قبل از قطعی رسیده، ولی اینترنت تلفن‌های همراه هنوز در بسیاری از استان‌ها وصل نشده است. در همین رابطه آقای آذری جهرمی به درخواست نمایندگان مجلس پاسخ داده است.

مشخص نیست که کاربران بسیاری از استان‌ها چه زمانی می‌توانند از اینترنت گوشی‌های خود استفاده کنند.

روز گذشته در تاریخ ۵ آذر ۳۰ نماینده تهران در نامه‌ای به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات خواستار وصل اینترنت استان تهران شدند. در بخشی از این نامه آمده: «قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و قضای آموزشی، پژوهشی کشور تحمیل کرده است» و در انتها هم آمده «انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است».

محمدجواد آذری جهرمی هم در پاسخ به نمایندگان تهران خاطرنشان کرده: «نهادهای امنیتی کشور معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ ننموده است». همچنین آقای آذری جهرمی نوشته:«این روزها بی‌شک یکی از دوران‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسا برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران است». بنابراین از آنجایی که هنوز مجوز مربوطه از جانب نهادهای امنیتی صادر نشده، مشخص نیست که کاربران بسیاری از استان‌ها چه زمانی می‌توانند از اینترنت گوشی‌های خود استفاده کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    اخه تو رو چه به وزارت بچه جون.

  2. Avatar مهدی

    خیلی ضرر زدبد
    واقعا براتون متاسفم لطفا اینترنت همراه رو وصل کنید

  3. Avatar پیام

    بیا این اینترنت لامصب و قطع کن بجاش آب و قطع کن
    اینقدر مردم و عذاب ندید تورو قرآن مردم از نون خوردن انداختید

  4. Avatar ali

    استعغا بده.شاید از فضاحت کار کاستی.تو که وس میخواستی از کار بندازی…هه!توروقرآن وس رو برگردونید .حداقل اونموقع وصل بودیم.راستی وزیر خونه اش اینترنت داره…گفتم که بدونید همدردیش واقعیه

  5. Avatar mersad

    پیشنهاد می‌کنم به آقای جهرمی قبل از وصل کردن اینترنت اکانت توییتر ش رو پاک کنه ..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه