قابلیت پخش ویدیو به برنامه‌ی Spotify اضافه شد

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
spotify video

همان‌طور که از دیروز مشخص شده بود، Spotify قصد دارد سرویس پخش ویدیوی خودش را برای پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه کند. این شرکت وجود چنین سرویسی را تایید کرد و مشخص شد که شبکه‌های ESPN، Comedy Central، MTV، Vice News و Slate در برنامه‌ی Spotify پخش می‌شوند.

قابلیت پخش ویدیو در ابتدا برای پلتفرم‌های اندرویدی و سپس برای دستگاه‌های iOS منتشر می‌شود.

کاربران با مراجعه به قسمت Browse برنامه‌ی Spotify و انتخاب بخش (Shows) می‌توانند به سرویس ویدیوی این نرم‌افزار دسترسی پیدا کنند. این بخش شامل برنامه‌‌های ویدیویی و برنامه‌های صوتی مختلف می‌شود. البته اگر می‌خواهید از این نرم‌افزار به عنوان یک سرویس پخش موسیقی استفاده کنید، این امکان به وجود آمده که بخش ویدیو را مخفی کنید تا مضامین آن به نمایش در نیاید. برنامه‌های معروف تلویزیون توسط این برنامه پخش خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند.

spotify video

سرویس پخش ویدیوی Spotify

شرکت Spotify با این کار، خودش را به رقیب جدی‌تری برای «یوتوب» (YouTube) تبدیل می‌کند. با توجه به گفته‌های Spotify ویدیوها با توجه به موسیقی‌هایی که کاربران گوش می‌دهند، به نمایش در می‌آیند. در حال حاضر قابلیت پخش ویدیو فعلا برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی عرضه شده و تا مدتی دیگر برای پلتفرم‌های iOS هم عرضه خواهد شد.

تا این لحظه مشخص شده که بیش از ۷۵ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از این برنامه‌ی پخش موسیقی استفاده می‌کنند. این برنامه به شکل رایگان قابل استفاده است، اما با پرداخت حق اشتراک ماهانه می‌توانید موسیقی‌ها را ذخیره کنید، تبلیغات را گوش ندهید و حق انتخاب بیشتری در انتخاب آهنگ‌ها داشته باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه