احتمال استفاده از پردازنده‌ی A9 در آیفون ۵se

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اخبار منتشر شده از منابع غیررسمی، گفته می‌شود که در آیفون ۵se، که احتمالا بزودی رونمایی خواهد شد، از همان پردازنده A9 استفاده می‌شود.

اخبار منتشر شده درباره اپل حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد روز ۲۵ اسفند ماه یک کنفرانس خبری برگزار کند. در صورتی برگزاری این رویداد، تصور می شود که اپل در کنفرانس خود به رونمایی از محصولات جدید این شرکت بپردازد.

پیش از این خبرهای متعددی درباره محصولات جدید اپل شنیده می‌شد و پیش‌بینی می‌شود که یک آیفون ۴ اینچی و تبلیت آیپد ایر ۳ در این کنفرانس رونمایی خواهند شد.

بر اساس اخبار منتشر شده روی وی‌سایت Bloomberg، آیفون ۴ اینچی اپل که با نام آیفون ۵se شناخته می‌شود، مجهز به یک پردازنده‌ی خیلی خوب خواهد بود. تصور می‌شود که در این دستگاه از پردازنده‌ی A9  استفاده شود.

به علاوه، گفته می‌شود که آیفون ۵se مجهز به NFC ،Apple Pay و Live Photos باشد. اما به احتمال زیاد قابلیت لمس سه‌بعدی نخواهد داشت.

احتمالا در تبلت آیپد ایر ۳ نیز پردازنده A9X به کار خواهد رفت که قدرت بسیار بالایی دارد. از این پردازنده در تبلت آیپد پرو استفاده شده است.

به علاوه گفته می‌شود که آیپد ایر ۳ دارای قلم اپل و نیز قابلیت اتصال هوشمند برای کار با کیبورد و سایر دستگاه‌های متصل به تبلت خواهد بود.

در صورت برگزاری کنفرانس ۲۵ اسفند و رونمایی این محصولات، به احتمال زیاد فروش آن‌ها از ۲۸ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

منبع: The Verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه