پرفروش‌ترین گوشی‌های بالای ۱ میلیون تومان در دیجی‌کالا (۲۴ تیر)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز در نظر داریم پرفروش‌ترین گوشی‌های بالای ۱ میلیون تومان موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این هفته هم اپل، سامسونگ و ال‌جی لیست ۵تایی ما را اشغال کرده‌اند: دو آیفون از اپل، دو تلفن هوشمند از سامسونگ و یک گوشی جان‌سخت از ال‌جی در این لیست جا خوش کرده‌اند. در واقع ال‌جی G5 که هفته‌های پیش در این لیست قرار داشت، حالا جایش را به محصولی از سری جدیدی از پرچم‌داران ال‌جی داده است. در کل، وقتی پای قیمت در میان باشد، خریداران با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و یک‌راست سراغ محصولاتی می‌روند که امتحان‌شان را پس داده باشند. هر ۵ محصولی که در ادامه می‌بینید کاملا قابل‌اعتمادند و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی به دوستان‌تان پیشنهاد بدهید. در ادامه نگاهی به ۵ تلفن هوشمند پرفروش دیجی‌کالا که قیمتی بالای ۱ میلیون دارند می‌اندازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌       ‌

6s

۱. آیفون ۶s

بدون اغراق از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار است. تا این لحظه، این بهترین آیفونی است که می‌توانید از بین آیفون‌های اپل انتخاب کنید. البته آیفون ۶s برادر بزرگ‌تری به نام ۶s پلاس و برادر کوچک‌تری هم با نام SE دارد. به‌هرحال اگر بین این سه انتخاب شک دارید، مستقیم همین مدل را بخرید.

نقد و بررسی آیفون ۶s

خرید از دیجیکالا

 

 

‌‌‌‌‌

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌          ‌          ‌

A5-1

۲. گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

سامسونگ در تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی باکیفیت، تخصص دارد. اگر یک مثال خوب می‌خواهید، نگاهی به گلکسی A5 بیندازید. این دستگاه با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، حداقل از لحاظ ظاهری هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. این گوشی یک نمایشگر Full HD دارد و از حسگر اثرانگشت هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

خرید از دیجیکالا

 

 

 

 

‌‌‌‌‌       ‌

‌‌‌

گلکسی S7

۳. گلکسی S7

گلکسی S7 Edge‌ طی هفته‌های گذشته همواره از پربازدیدترین‌های دیجی‌کالا بوده؛ اما پرفروش‌ترین چطور؟ خیر. مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر این تلفن هوشمند یعنی گلکسی S7 این روزها فروش بهتری را تجربه می‌کند. اگر از حرفه‌ای‌های موبایل بخواهید که بهترین تلفن هوشمند اندرویدی را به شما معرفی کنند، احتمال این‌که نام این دستگاه را بیاورند بسیار زیاد است.

نقد و بررسی گلکسی S7

خرید از دیجیکالا

 

 

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌            ‌

‌‌‌

V10

۴. ال‌جی V10

اکثر کاربران، تلفن‌های ال‌جی را با پرچم‌داران سری G‌اش می‌شناسند. اما این شرکت پس از G4 و پیش از معرفی G5 یک تلفن هوشمند قدرتمند دیگر را با نام V10 معرفی کرد. بدنه‌ای مستحکم، پوشش لاستیکی بخش پشتی، دو دوربین برای عکاسی سلفی و حسگر اثر انگشت LG V10 را به محصولی متفاوت تبدیل کرده. اگر طراحی G5‌ را نمی‌پسندید ولی دوست دارید تلفن بعدی‌تان از ال‌جی باشد، حتما نیم‌نگاهی به این محصول داشته باشید.

نقد و بررسی ال‌جی V10

 

 

خرید از دیجیکالا

 

‌‌‌           ‌

آیفون SE

۵. آیفون SE

جدیدترین آیفون ۴ اینچی اپل با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. آیفون SE از همان زبان طراحی آیفون ۵ (یا به نظر عده‌ای ۵s) بهره می‌برد. ابعاد و نمایشگر آیفون چهار اینچی جدید اپل، درست مثل آیفون ۵s است. اما تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی همانی است که در آیفون ۶s استفاده شده.

نقد و بررسی آیفون SE

خرید از دیجیکالا

 

 

 

 

 



کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar احد

    کاملا مشخصه هنوز نام برند درایران اولین شرط برای خریده گوشی هست

    1. Avatar مؤید عذار

      ناچاریم که به نام برند توجه کنیم! غیر از برندهای مطرح، کدوم برند یا نشان تجاری دیگه این همه نمایندگی (منظورم وسعت جغرافیایی تحت پوششه) داره؟ اگه یه وسیله جانبی (مثل انواع کیف و محافظ صفحه نمایش و …) بخوای مگه میتونی واسه هر گوشی ای تهیه کنی؟! گیر نمیاد! اگه هم جایی گیر بیاد (که معمولا در بسیاری از موارد بجز تهران و احیانا چند شهر بزرگ، در سراسر ایران این مشکل وجود دارد) نه تنوع طرح داره نه تنوع رنگ و نه میتونی مطمئن باشی که با کیفیت مناسب گیر میاد!!
      تازه، این از لوازم جانبی مرتبط که کلی مشکل داریم! وای به روزی که نیاز به تعمیر گوشی و تهیه یک قطعه نو داشته باشیم!!! همین برندهای معتبر هم در تأمین قطعه میمونن چه برسه به برندهای دیگه!!
      حتی برخی برندهای معتبر هم که اصطلاحا تو بورس نیستن هم دچار این مشکلات هستن مثل موتورلا
      و حتی(!) برندهای معتبر بورس بازار هم برای همه محصولات خود (منظورم انواع گوشی های تولیدی آنهاست) تأمین قطعه و لوازم جانبی ندارند. معمولا گوشی های پرچمدار، از شانس بالاتری برخوردارند و تهیه لوازم جانبی برای آنها براحتی صورت میگیرد.
      بله! نسبت قیمت به کیفیت برندهایی مثل شیائومی و ZTE و … خیلی کمتر از برندهای بورس هست ولی بدلیل مشکلاتی که بیان کردم نمیشه ریسک کرد و از برندهای دیگه خرید کرد.

  2. Avatar EA

    شما که نمایندگی الجی هستین چرا اینقد دیر G4 موجود شد؟ تا اومدیم بخریم تمام شد 😐 G5 که زشته، V10 که که ۲ کیلو وزنشه، G4 بهترین گوشیه الجیه. کاش یه مدل مثش میدادن اما تراشه ها و رم بالاتر روش میذاشتن. عالی میشد

    1. Avatar ابوالفضل عظیمی

      با سلام .برادر من جی۵ تو عکس هازشت میاد ولی از نزدیک خیلی هم خوشکله دوما v10سنگینیش احساس نمیشه چون توی دست پخش میشه و دقیقا هم وزن ایفون ۶s plusهستش تازه صفحه ایفون کوچک تره چرا کسی نمیگه اون سنگین هستش.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه