پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۹۷ در فیدیبو

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

به روزهای پایانی سال که نزدیک می‌شویم بهترین‌های فیلم، موسیقی، تکنولوژی، کتاب و… معرفی می‌شوند. ما هم در این مطلب پرفروش‌ترین کتاب‌های ۹۷ در فیدیبو را که از بهترین کتاب‌های بازار نشر و ادبیات بوده‌اند، معرفی می‌کنیم.

اگر هنوز این کتاب‌ها را نخوانده‌اید و تا به حال شما را به خود جذب نکرده است، درباره‌شان بخوانید تا دلایل اهمیت و محبوبیت‌شان را متوجه شوید و با یکی از این ده اثر، مطالعه را شروع کنید.

 ملت عشق

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

رمان «ملت عشق» نوشته «الیف شافاک»، نویسنده معروف ترک است که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این رمان به زبان‌های زیادی ترجمه و در ایران با ترجمه ارسلان فصیحی با استقبال زیادی روبرو شده است. رمان «ملت عشق» نگاهی متفاوت به رابطه‌ی شمس و مولانا می‌اندازد. اسرار رابطه‌ی شمس و مولانا همیشه در طول تاریخ نظر نویسندگان را به خود جلب کرده و روایت‌ها و داستان‌های متفاوتی از رابطه‌ی این دو به نگارش درآمده است اما داستان آنها در اینجا به شکل دیگر روایت می‌شود، روایتی جذاب با راویانی متفاوت که این کتاب را از هر لحاظ خاص و ویژه می‌کند.

دانلود کتاب از فیدیبو

تختت را مرتب کن

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

در ۱۷ می سال ۲۰۱۴ از دریاسالار «ویلیام مک‌ریون» خواسته شد تا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه تگزاس سخنرانی کند. او تصمیم گرفت در این سخنرانی ۱۰ درسی را که در طول سی و چهار سال فعالیتش به عنوان عضو نیروی دریایی آموخته بود برای دانشجویان بیان کند. این ۱۰ اصل پس از این سخنرانی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و ویدیوی سخنرانی معروفش نیز بیش از ۱۰ میلیون مرتبه در اینترنت دیده شد. اگر تصور می‌کنید این همه سختی در زندگی و مشقت حق شما نبوده، اگر حس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید، و اگر دوست دارید پیشرفت را تجربه کنید، این کتاب کوتاه و الهام‌بخش را از دست ندهید.

دانلود کتاب از فیدیبو

مردی به نام اوه

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

کتاب «مردی به نام اُوِه» اثر «فردریک بکمن»، وبلاگ‌نویس سوئدی است که در مدت کوتاهی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های جهان شد. این کتاب تا کنون به بیش از سی زبان ترجمه و منتشر شده است. اما استقبال از این کتاب تنها محدود به علاقه‌مندان به رمان نبود. سخت‌ترین منتقدان ادبی نیز بارها و بارها درباره این کتاب مقالاتی را منتشر کرده و از آن به عنوان یکی از خواندنی‌ترین رمان‌های سالهای اخیر نام برده‌اند.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

بهترین سال زندگی تو

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

نویسنده این کتاب یعنی «دارن هاردی» یکی از سخنرانان انگیزشی بسیار معروف در آمریکا است که در این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه برای داشتن یک سال فوق‌العاده برنامه‌ریزی کنید.

نویسنده کتاب معتقد است برای اینکه به موفقیت برسید باید اهداف و افکارتان را بر روی کاغذ بنویسید. همچنینی اهداف بزرگ داشته باشید و زمانتان را برای اهداف کوچک تلف نکنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

چگونه با هرکسی صحبت کنیم

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

«لیل لوندز»، نویسنده کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط»، با مشاهده و مطالعه فراوان به ترفندها و راهکارهای این دسته از افراد دست پیدا کرده و آنها را در این کتاب با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. در این کتاب شما را با انواعی از این راهکارها آشنا می‌کنیم. می‌توانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

دختری که رهایش کردی

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

«جوجو مویز» در کتاب دختری که رهایش کردی به گونه‌ای زیبا و نوآورانه داستان خود را که به صورت موازی در دو زمان متفاوت با بازه زمانی ۱۰۰ ساله روایت می‌کند. کتابی که نامزد جایزه کتاب سال بود و رکوردار پرفروش‌ترین رمان سال شد. کتابی که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

«جوجو مویز»، موضوع اصلی داستان خود را اشغال‌ فرانسه توسط نازی‌ها و غارت اشیاء هنری فرانسه توسط آنها قرار داده است. کتاب دختری که رهایش کردی داستانی درباره دو زن با ویژگی‌های مشابه است که یکی از آنها به نام سوفی در زمان اشغال فرانسه مجبور است تا از خانواده‌اش در نبود شوهر در مقابل نازی‌ها محافظت نماید و دیگری به نام لیو که در لندن زندگی می‌کند. شوهر لیو قبل از فوت به وی یک تابلو نقاشی هدیه می‌دهد که نمایی از یک زن است و مربوط به یک قرن قبل و در جریان جنگ از فرانسه به انگلستان منتقل شده است. این دو داستان با این تابلو در هم می‌آمیزد.

دانلود کتاب از فیدیبو

صبح جادویی

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

اگر آماده‌اید که معمولی بودن را پشت سر بگذارید و نیروهای بالقوه‌تان را به حد اعلی برسانید، فقط این کتاب را بخوانید. کتاب صبح جادویی کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن قفل قدرت شخصی‌تان را باز کنید و از توانایی‌هایی بهره‌برداری کنید که موجب می‌شوند مردم عادی، مردمی فوق‌العاده و غیرعادی شوند. قویاً توصیه می‌کنم این کتاب را بخوانید و صبح جادویی خودتان را کشف کنید.

نویسنده کتاب هال الرود است و خودش گفته که این کتاب شامل شش عادتی است که با انجام‌ آن‌ها قبل از ساعت ۸ صبح زندگیتان متحول خواهد شد‌.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

اثر مرکب

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

از جهاتی، کتاب «اثر مرکب» نوشته‌ی «دارن هاردی» را می‌توان جان کلام کتاب‌هایی دانست که در دهه‌های گذشته در زمینه‌ی توانمندسازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده‌اند. شاید به همین خاطر باشد که شماری از نام‌آورترین اساتید جهانی این رشته، نظرشان را در مورد این کتاب نوشته‌اند و همگان را به مطالعه‌ی دقیق و حتا چندباره‌ی آن دعوت کرده‌اند. فلسفه و تفکر پشت این کتاب می‌تواند به حدی اثرگذار شود و تحول ایجاد کند که هیچ بعید نیست در سال‌های آینده گروه‌هایی در فضاهای آن‌لاین و آف‌لاین شکل بگیرند که حامل اندیشه‌ی اثر مرکب باشند.

دانلود کتاب از فیدیبو

تمرین نیروی حال

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

این کتاب به دست تمامی کسانی خواهد رسید که خواهان دگرگونی بنیادی درون خویش‌اند. از ابتدای کتاب تا انتهای آن، گفت‌و‌گوها در دو سطح ارایه شده‌اند. در یک سطح، توجه‌ی تو را به آنچه که در توست و دروغین است جلب می‌کند. در این سطح، درباره‌ی طبیعت ناآگاهی بشر و تبعات رفتاری آن سخن می‌گوید. تبعاتی که شامل کشمکش در رابطه دو فرد تا جنگ بین گروه‌ها و ملت‌ها می‌شود. دانستن این چیزها حیاتی‌ست. زیرا اگر دروغ را به عنوان دروغ نشناسی، هرگز نمی‌توانی دگرگونی بنیادی بیافرینی.

دانلود کتاب از فیدیبو

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

کتاب «چهار اثر فلورانس اسکاول شین» نوشته‌ی نقاش، نویسنده و مشاور آمریکایی «فلورانس اسکاول شین» است. همان‌طور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب مجموعه‌ی چهار نوشته‌ی اسکاول ‌شین است. این چهار کتاب عبارت‌اند از: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو، عصای معجزه‌گر توست!»، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام». زبان اسکاول شین ساده، صمیمی، بی‌تکلف و طنز است؛ ازهمین‌رو به‌راحتی با خواننده ارتباط برقرار می‌کند و در انتقال پیام‌های خود که پرده از حقیقت زندگی بر‌می‌دارد، بسیار موفق بوده است.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه