پرندگان خشمگین ۲ همچنان رکورد شکنی می‌کند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

قسمت اول بازی پرندگان خشمگین یکی از بازی‌های مطرح موبایلی به‌حساب می‌آید. عنوانی که توانست فصل جدیدی را در دنیای بازی‌های موبایل به‌وجود بیاورد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده بازی پرندگان خشمگین ۲ در مدت دو هفته بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است.

 

از آن‌جایی که این عنوان توانست بازی‌کننده‌های غیر حرفه‌ای را هم به سمت خودش جلب کند، به عنوان یک نقطه طلایی در بین بازی‌های موبایلی به‌حساب می‌آید. استودیوی Rovio با ساخت قسمت دوم بازی پرندگان خشمگین نشان داد که هنوز می‌داند که به چه صورت باید بازی‌کننده‌ها را به سمت یک بازی موبایلی جذب کرد. بازی پرندگان خشمگین ۲ همچنان همان فرمول طلایی قسمت اول را در خودش قرار داده و حتی ویژگی‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته شده که علاقه‌مندان را هیجان‌زده می‌کند.

پس از منتشر شدن قسمت دوم پرندگان خشمگین شاهد آمار مختلف از این بازی بودیم. این عنوان به سرعت مورد توجه بازی‌کننده‌ها قرار گرفت و توانست رکورد ۲۰ میلیون دانلود را در هفته اول عرضه خودش به‌دست بیاورد. امروز خبر دیگری درباره این بازی منتشر شده که باز هم بیانگر یک رکورد دیگر است. پرندگان خشمگین ۲ که در تاریخ ۸ مرداد ماه برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شده تا این لحظه ۳۰ میلیون بار دانلود شده است. به‌دست آمدن این رکورد توسط بازی پرندگان خشمگین ۲ باعث شده که این عنوان به موفق‌ترین بازی استودیوی Rovio تبدیل شود.

7-Angry-Birds-2

براساس اطلاعات منتشر شده بازی پرندگان خشمگین ۲ تنها در کشور چین ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. استودیو سازنده این بازی اعلام کرده که در کشور چین گروه جدیدی از بازی‌کننده‌ها را پیدا کرده که به این بازی بسیار علاقه‌مند هستند. لازم به‌ذکر است که در کشور چین بیش از ۷۰۰ میلیون تلفن‌همراه هوشمند وجود دارد که می‌تواند میزان دانلود بازی پرندگان خشمگین ۲ را بیش از این بکند.

2-Angry-Birds-2
عنوان پرندگان خشمگین ۲ بیش از ۲۰۰ مرحله دارد که در قالب ۹ بخش پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرند. این بازی به صورت رایگان عرضه شده، اما محتوایی برای آن در نظر گرفته شده که برای استفاده از آن‌ها باید پول پرداخت کنید. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر این بازی را مشاهده کنید:

3-Angry-Birds-2 7-Angry-Birds-2 6-Angry-Birds-2 5-Angry-Birds-2 4-Angry-Birds-2

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه