پرچم‌داران جدید HTC از راه رسیدند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

شرکت HTC امروز در یک رویداد گوشی‌های HTC U Ultra و HTC U Play را معرفی کرد. مدل اول یک فبلت ۵.۷ اینچی است در حالی که مدل U Play صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی دارد.

مدل HTC U Play که کوچکتر است نمایشگری با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد و از دستیار صوتی HTC Sense Companion برای پیشبرد امور کمک می‌گیرد. این دستیار صونی تقریبا مشابه دستیار صوتی گوگل و همچنین کورتانا و سیری کار می‌کند. با یک فرمان صوتی می‌توانید قفل گوشی‌تان را باز کنید و بعد به مدیریت امور روزانه‌تان بپردازید.

HTC-Sense-Companion-Header

HTC U Play پشت آلومینیومی و بخش روبرویی شیشه‌ای دارد. جالب توجه است که جک ۳.۵ میلی‌متری در این مدل هم حذف شده. در این مدل تراشه مدیاتک Helio P10 به کار رفته و باتری آن هم ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

البته HTC U Play دو مدل متفاوت دارد. یک مدل که با حافظه ۳۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایت RAM عرضه می‌شود و مدل دیگری که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت RAM دارد. هر دو دوربین به کار رفته در این گوشی هوشمند رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارند و دوربین اصلی به لرزشگیر اپتیکال تصویر هم مجهز است. اندروید به کار رفته در این مدل هم اندروید مارشمالو ۶.۰ است. مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی جدید HTC معادل ۴۴۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن هنوز قیمتش مشخص نیست. HTC U Play در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این گوشی را ببینید:

اما همانطور که گفته شد در کنار این مدل، مدلی هم با صفحه‌نمایش بزرگتر قرار است روانه بازار شود. HTC U Ultra در دو مدل اصلی تولید می‌شود: مدلی با نمایشگر مجهز به محافظ گوریلاگلس ۵ و مدلی با نمایشگر سفایر (یاقوت کبود). همین امر باعث تفاوت قیمت این دو مدل از گوشی‌های HTC U Ultra شده است.

HTC U Ultra صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD دارد. این گوشی در بالای نمایشگر اصلی یک نمایشگر باریک دیگر دارد که به عنوان صفحه‌خانگی دستیار صوتی HTC Sense Companion به کار می‌آید. لازم به ذکر است که پیش از این شرکت LG در گوشی‌های V10 و V20 از این نوآوری استفاده کرده بود.

تراشه به کار رفته در این گوشی جدید HTC اسنپ‌دراگون ۸۲۱ است بنابراین اگر منتظر معرفی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بودید باید بیشتر صبر کنید. این گوشی مدل‌هایی با ۴ گیگابایت RAM و حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

تنظیمات دوربین U Ultra هم همان تنظیمات HTC 10 است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی UltraPixel unit که لرزشگیر اپتیکال تصویر هم دارد. ظرفیت باتری این گوشی، ۳ هزار میلی‌آمپرساعت است اما با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ آن، باتری به نظر چندان جالب نمی‌رسد. حذف جک ۳.۵ میلی‌متری و به کارگیری درگاه USB-C هم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که در این مدل وجود دارند. گوشی‌های U Ultra در سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۷ همراه با اندروید نوقا به بازار عرضه می‌شوند. این گوشی دو مدل ۷۵۰ دلاری (بدون صفحه‌نمایش یاقوت کبود) و ۹۱۰ دلاری (با صفحه‌نمایش یاقوت کبود) دارد. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این گوشی را ببینید:

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    اچ تیسکی!!

  2. Avatar farshad

    ببینید این دستگاه فبلت هست و قرار نیست با دستگاه ها و پرچمدار هایی که دو ماه دیگه معرفی بشن مقایسه بشه مثل G6 یا S8 یا حتی Mi6 ، این دستگاه به صورت مستقیم وارد رقابت با V20 ، Note 7 ، Pixel Xl ، Iphone 7plus ، Mate 9 شده و اگه تک تک این دستگاه ها رو در نظر بگیریم ، مشخصات مشابهی با U Ultra و بعضا پایین تری دارن و قیمتشون هم بالاتر از U Ultra هست ، درسته که خیلی بهتر بود که این خانواده و این دستگاه ۲-۳ ماه پیش معرفی میشد ولی حدس من اینه که HTC درگیر توسعه پیکسل ها بوده و برای همین عقب افتاده ، درسته سخت افزار این دستگاه بی نقص نیست و به نظر خودم من میتونست برآمدگی دوربین خیلی کمتر یا حتی نباشه یا حاشیه پایین نمایشگر کم باشه نه به اندازه ۱۰ و حتی باتری بزرگتری توش قرار داده میشد ، اینا رو من هم هنوز براش جوابی پیدا نکردم. ولی طبق گفته HTC بزرگترین ویژگی این دستگاه هوش مصنوعی ش خواهد بود ، چیزی فراتری از اینی که تو پیکسل یا الکسا شاهدش هستیم و تنها استفاده نمایشگر دوم هم همین هوش مصنوعی خواهد بود و این طور که خود HTC میگه ، خانه هوش مصنوعی و دریچه ای برای تعامل با شماست، در حدی که برای این به هیچ کدوم از بررسی کننده و خبرنگار ها اجازه فیلمبرداری داده نشده که نرم افزارش نهایی نبوده و دلیل دیگه ای هست برای عرضه ش تو ماه مارس و اینجاست که میرسیم به نظر من به بهترین قسمت ماجرا که به من خیلی امیدواری داد!
    طبق گفته مدیربخش موبایل HTC همون طور که گفتم نرم افزارش نهایی نبوده و حتی آیکون ها هم در مخصول نهایی متفاوت خواهند بود و به نظرتون کی آیکون ها عوض میشن؟؟؟ بلی در هنگام عرضه پرچمدار با نسخه جدید سنس ، که میرسیم به آخرین بحث صحبت من ، تو جواب به سوالی که از ایشون پرسیدن در مورد وجود ۱۱ ، گفتن که به این نام نخواهد بود و از این به بعد تمرکز روی سری U خواهد بود ، و همه اینا به نوعی تایید میشه با ویدیو لو رفته از Ocean تو اون ویدیو ، آیکون ها تا حدی متفاوت بود با اونی که روی ۱۰ هست و همچنین اگه شایعات درست باشه تقریبا در ماه ها April مثل ۱۰ معرفی خواهد شد. این طور که معلومه HTC امید زیادی به کمپین U داره ، چون تو بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ که اوج HTC بود ، این کمپین فرمانروایی میکرد و میخواد دوباره همون اتفاقات تکرار بشه ، پس به امید موفقیت این کمپین اوشن

    1. Avatar احمد

      ایول داداش عجب نقد خوبی داشتی من که دیدم نسبت ب این گوشی عوض شد
      بدنه این گوشی نظیر نداره
      اگرم بگن پشتش شبیه نوته معلومه ام ۹ رو ندیدن که میگن همچین حرفی
      اچ تی سی لوکس ترین گوشیا رو داره

  3. Avatar farshad

    با معرفی HTC U Ultra ، اولین واکنش همه ما شباهت زیادش به سری نوت سامسونگ مخصوصا نوت ۷ و تغییر متریال از فلز به آلومینیوم بودیم ، این حرف و واکنش هم در نگاه اول منطقی بود ، ولی اگه یه کم بیشتر به قضیه نگاه کنیم و بعضا تاریخ ، میبینیم که چندان هم این موضوع نگران کننده نیست ، اگه نخوایم بگیم که بعضا درست نیست . HTC تو دستگاه جدید در نمای پیشتی دستگاه از ماژول دوربین با طرح مربع استفاده کرده ، و خب اگه برگردیم به عقب تو M9 هم این کار تکرار شده بود ، از طرفی با اینکه تو اولین نگاه خود من فکر کردم تقلید بی بدیلی از سامسونگ صورت گرفته ولی با توجه به صحبت ها و نظرات سایت ها و بررسی کننده های مشهور مثل The Verge ، Pocketnow، Engadget ، Cnet ، Forbes ، ArsTechnica ، و تقریبا هر وبسایتی که شما مشاهده ش بکنید ، چیز عجیبی که میبینید اینه که هیچ کدومشون به این مورد که این دستگاه مشابه به نوت ۷ هست اشاره نکردن چه برسه که بخوان ملامت بکنن HTC رو بابت این موضوع و خب برای خود من واقعا عجیب بود چون خیلی از این سایت ها تو دنیای تکنولوژی به طرفداری سامسونگ و اپل مشهورن! پس چرا همچنین اتفاقی افتاده؟ چرا هیچ اشاره یا سرزنشی صورت نگرفته؟؟ تو یه جمله میتونم از یه اصطلاح انگلیسی استفاده کنم :
    HTC Beats Samsung at its own Game
    به زبان ساده یعنی HTC که همیشه آوازه مهندسی خط تولید و طراحیش زبان زد بوده ، این بار تو تلاششون با متریال شیشه ، همون سنت رو پیش گرفتن و چیزی خلق کردن که به راستی زیبا تر از سری نوت سامسونگ یا هانر هواآوی هست ، برق و رفلکس بیشتری داره ، در رسیدن لبه ها به فریم فلزی مهارت و ظرافت به مراتب بیشتری به کار برده شده جوری که یک تکه به نظر میرسه ، و خب این رو توجه داشته باشین که این صحبت ها من نیست چون من دستگاه رو ندیدم از نزدیک ، اینا خلاصه مفهومی از صحبت های افرادی هست که این دستگاه رو از نزدیک دیدن و تا اینجا پیش رفتن که به این لقب زیبا ترین دستگاه HTC بعد از معرفی m7 رو دادن. درسته همچنان نمیشه منکر این شد که ترکیب این تصمیمات منجر به شباهت زیادش به نوت ۷ سامسونگ شده ولی خب این یکی دو سال اخیر انقدر طراحی ها شبیه هم شدن و خلاقیت کمتر دیده میشه که ، پذیرش کلی بازار و بررسی ها کمتر به این موضوع توجه داره ، نمونه ش دستگاه Oneplus 3 که شباهت غیر قابل انکاری به M9 خودمون داره

  4. Avatar Shah

    باتری ۳۰۰۰هزار میلی امپری برای این فبلت ۵.۷ اینچی واقعا افتضاحه

  5. Avatar Mostafa

    لطفا نقدوبررسی این گوشی ها هم بزارید.ممنون

  6. Avatar سعید

    من دوتا گوشی دارم.اولیش اچ تی سی وان مکس و دویش galaxy edge plus.این گوشی جدید اچ تی سی تقریبا عین وان مکس هستش.واقعا ارزش خرید نداره.اینجوری بخواد پیش بره اوضاعاچ تی سی بدتر هم میشه

  7. Avatar امین

    الان واقعا این پرچمدار امسال اچ تی سیه یا پرچمدار دیگه ای مثل HTC 11 هم در کاره ؟
    آخه بعیده پرچمدار امسال اچ تی سی با یه همچین اسمی و انقدر زود نسبت به اچ تی سی۱۰ معرفی شه.
    درضمن صفحه شم که خمیده نیست
    من که بعنوان یه طرفدار اچ تی سی اصلا خوشم نیومد ازین مدل کپی شده از سامسونگ

    1. Avatar احمد

      نه داداش کپی نیست
      درضمن پرچمدار اصلی با بدنه ی لمسی و اسنپ ۸۳۵ معرفی میشه
      اینی ک میبینی رقیب پیکسل اکس لارژو فبلتای بازاره

  8. Avatar سجاد

    آقا الان تکلیف htc ocean با اون ویدئویی که منتشر شده چیه؟!!
    فکر نکنم این پرچمدار htc باشه با اسنپدراگون ۸۲۱!!!

  9. Avatar محسن حسینی

    طرفدارش بودم
    ولی من و نا امید کرد

  10. Avatar reza ch

    این دیگه خود سامسونگه
    این دیگه بدجور کپی کرده خخخخخ 🙂

    1. Avatar farshad

      گیریم تقلید کرده مهم اینه زیباترین گوشی هست که تا الان دیدم و جنس بدنش همونیه که اپل چندین ساله وعدشو میده اما عملیش نمیکنه. Sapphire crystal که خیلی از گوریلا گلس ۵ محکمتره. سلفیش ۱۶ هست دوربین اصلیشم میگن از ۱۰ بهتره یعنی حد اقل امتیاز ۸۹ یا شایدم ۹۰ میاره. صداش حرفی برا گفتن نمیزاره و صفحه بزرگو با کیفیت عالیش همراه با هوش مصنوعی و سنس جدیدو صفحه نمایش دوم رسما میترکونه. اولین گوشی هست که ۴ تا میکروفون قوی واسه ضبط صدای بی نقص hi fi داره. دیگه چی می خواین از یه گوشی؟ htc 10 با sd820 امتیاز ۱۵۴ اورد حالا با این حداقل ۱۶۰-۱۷۰ رو شاخشه. این گوشی جدا از اعدادو ارقام یه گوشی لاکچری و بسیار دلربا هست که هرکی تو دستت ببینه عاشقش میشه. بازتاب نورو به زیباترین شکل انجام میده و لبه فلزی جوری با بدنه کریستالی مچ شده که انگار یک تکس. اینه طراحی اینه نوآوری. حالا چون لنزش مثل m9 مربعی شکله شما میگین از سامسونگ تقلید کرده ولی این کجا و آن کجا. گوریلا گلس ۴ رو با sapphire crystal و پوشش لیکوید سورفیس مقایسه میکنید؟ به این فکر کردین با خرید این گوشی نیازی به کاور و ضد خش ندارین و گوشی همیشه تو دستاتون میدرخشه بدون خطو خش و زدگی

  11. Avatar Rezabsi

    یا خداااا این چیه دیگه؟منی که طرفدارشم واقعا ناامید شدم واقعا که…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه