پرچم‌دار قدرتمند هواوی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی پرچم‌دار جدیدش هواوی میت ۱۰ (Huawei Mate 10) را به شکل رسمی در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در شهر مونیخ معرفی خواهد کرد.

مسئولان این شرکت تایید کرده‌اند که این گوشی با تراشه Kirin 970 به بازار می‌آید؛ تراشه‌ای که خود هواوی تولید کرده است.

با این وجود شاید برای‌تان سوال پیش بیاید که این تراشه به کار رفته در آخرین پرچم‌دار هواوی واقعا چقدر قدرت دارد؟ برای پی بردن به این موضوع می‌توانیم نگاهی بیندازیم به تصاویری که اخیرا لو رفته‌اند و به ویژگی‌ها و مشخصات این تراشه می‌پردازند.

طبق اطلاعات موجود در تصاویر تراشه Huawei Kirin 970  هشت هسته دارد که تا سرعت ۲.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. در این تراشه از معماری ۶۴ بیتی و فرایندهای تولید ۱۰ نانومتری استفاده شده است.

در کنار تراشه به کار رفته در میت ۱۰ چند ویژگی کلیدی دیگر هم این پرچم‌دار جدید را مهم جلوه می‌دهند. میت ۱۰ یک صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی دارد.  شرکت هواوی در تولید این گوشی روی باتری قدرتمند، از بین بردن همه لگ‌های نرم‌افزاری، بهینه‌سازی عملکرد ۴G و قابلیت‌‎های عکاسی فوق‌العاده تمرکز کرده است.

میت ۱۰ حدودا یک ماه بعد از معرفی آیفون ۸، نوت ۸ و ال‌جی V30 به بازار می‌آید. بنابراین باید برای رسیدن به فروش خوب از ویژگی‌های واقعا متمایزکننده‌ای برخوردار باشد تا بتواند چنین رقبای قدرتمندی را پشت سر بگذارد.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه