پریزما در به‌روزرسانی جدیدش سریع‌تر می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای اعمال کردن فیلتر روی عکس‌ و ویدیو اپلیکیشن‌های متنوعی وجود دارد که هرکدام دربرگیرنده‌ی افکت‌های متنوع و گاهی حتی عجیب‌وغریب هستند اما گر بگوییم پریزما (Prisma) این روزها گوی سبقت را از بقیه ربوده است، بیراه نگفته‌ایم. با توجه به تنوع قابلیت‌ها و البته رقابت نزدیکی که بین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس وجود دارد، شاید نتوان دلایل مشخص و محکمی برای محبوبیت بالای این اپلیکیشن پیدا کرد. به‌هرحال افکت‌های این اپلیکیشن خاص و پرطرفدار هستند. با این وجود پریزما یک ایراد بزرگ دارد و آن این‌که کُند است.

ظاهرا قرار است تغییراتی روی این اپلیکیشن اعمال شود تا در به‌روزرسانی جدید سرعت آن بالا برود.

خبر خوب برای خیلی طرفداران پریزما این است که ظاهرا قرار است تغییراتی روی این اپلیکیشن اعمال شود تا در به‌روزرسانی جدید سرعت آن بالا برود. هنوز معلوم نیست چه‌طور تغییراتی منجر به این افزایش سرعت می‌شوند اما برای کسانی که سرعت پایین اعمال فیلترهای پریزما را عجیب می‌دانند می‌توانیم علت این موضوع را توضیح دهیم.

پریزما برای اعمال فیلتر روی عکس‌ها از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد تا این فیلترها و سایر افکت‌ها به‌صورت هوشمندتری روی عکس پیاده شوند. این ویژگی‌ای است که در اغلب اپلیکیشن‌های ویرایش عکس اثری از آن نمی‌بینیم. در بیش‌تر این برنامه‌ها رنگ‌ها و فیلترها بدون منطق و شناسایی اجزای عکس روی تمام عکس ظاهر می‌شوند. درحالی‌که پریزما با هوش مصنوعی نوعی انتخاب را در قسمت‌های مختلف عکس صورت می‌دهد تا هر فیلتر بهترین جلوه را بدون به هم ریختن منطق عکس به آن بدهد.

از دیگر تغییراتی که با به‌روزرسانی جدید پریزما به‌جز بالا رفتن سرعت برای این اپلیکیشن انتظار داریم، قابلیت انتخاب‌ کردن میزان ترکیب عکس اصلی با افکت‌‌هاست.

اگر از طرفداران پریزما هستید، به گوش باشید که همین روزها به‌روزرسانی برنامه‌ی محبوب‌تان از راه می‌رسد.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mohammad

    این اپدیت یک هفته ای هست ک اومده و سرعت پریزما رو خیلی بالا برده
    قابلیت انتخاب‌ کردن میزان ترکیب عکس اصلی با افکت‌‌ها هم خیلی وقته ک روی پریزما هست
    فقط کافیته دستتو روی عکس ادیت شده بزاری و به چپ و راست ببری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه