پرینتر جدید HP می‌تواند حسابی سرگرم‌تان کند

۳ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پرینتر جیبی جدید HP با نام Sprocket می‌تواند از خیلی گجت‌های دیگر که این مدت با آن‌ها کار کرده‌اید سرگرم کننده‌تر باشد.
شاید بتوان این پرینتر را پاسخی دانست به پرینترهای قابل حمل با قابلیت پرینت فوری که قادرند عکس‌ها را از گوشی‌ هوشمندتان پرینت کنند. البته پرینتر HP پرینت‌هایی با کیفیت آنچه دستگاه‌های مشابه از جمله پرینتر فوجی‌فیلم ارائه می‌کنند در اختیار قرار نمی‌دهد. اما Sprocket به دلیل همراهی با اپ‌های iOS و اندروید قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مثل فیلترها، فونت‌ها، رنگ‌ها و چیزهای بامزه‌ دیگر دارد که استفاده از آن را جذاب می‌کند.

img_1943
این پرینتر را می‌توان از طریق Micro USB شارژ کرد، از طریق بلوتوث می‌توان آن را به گوشی متصل کرد و برای استفاده از آن هم به جوهر نیاز ندارید. قیمت این دستگاه ۱۲۹.۹۹ دلار است و با خرید آن صاحب ۱۰ ورق برای پرینت گرفتن هم می‌شوید. البته بعد از آن باید خودتان بسته‌های ۲۰ تایی از این ورق‌ها را به قیمت هر بسته ۱۰ دلار خریداری کنید.

IMG_1942
اما با اپلیکیشن این پرینتر می‌توانید عکس‌هایی که دوست دارید پرینت بگیرید را از اینستاگرام، فلیکر یا فیسبوک انتخاب کنید و البته از گالری مربوط به دوربین موبایل‌تان.
پس از آن در بخش ادیت عکس می‌توانید به عکس متن اضافه کنید، فونت متن را آزادانه تغییر دهید، رنگ فونت را تغییر دهید، رنگ باکس مربوط به فونت را عوض کنید، از استیکرها استفاده کنید و قاب‌های خودتان را بسازید.
باید اشاره کرد که این دستگاه برای کسانی که نیاز به یک پرینتر فوری حرفه‌ای دارند آنچنان مناسب نیست. اینجا هدف اصلی بیشتر سرگرمی است. سرگرمی که از طریق ادیت این عکس‌ها و بعد چاپ‌شان با فیلترها و استیکرها ایجاد می‌شود.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه