برنامه‌ی Periscope از دوربین‌های GoPro پشتیبانی می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
GoPro Hero 4

برنامه‌ی Periscope که امکان پخش ویدیوهای زنده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از دوربین‌های GoPro هم برای پخش زنده‌ی ویدیوها استفاده کنند.

با دوربین‌های GoPro می‌توان ویدیوهای زنده در برنامه‌ی Periscope  ارسال کرد.

برنامه‌ی Periscope در سال گذشته مورد توجه کاربران قرار گرفت. با این نرم‌افزار می‌توانید در هر لحظه‌ای که دوست داشتید، ویدیوهای زنده برای دوستانتان پخش کنید. شرکت Periscope امروز اعلام کرد که علاقه‌مندان به این نرم‌افزار می‌توانند با استفاده از دوربین‌های ورزشی GoPro هم ویدیوهای زنده برای دوستانشان پخش کنند.

 این شرکت اعلام کرده که کاربران با نصب این نرم‌افزار روی آیفون و داشتن یک دوربین GoPro Hero 4 می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. برای انجام دادن این کار باید دوربین GoPro را در حالت ویدیو به شبکه‌ی وای-فای متصل کنید. سپس دکمه‌ی Broadcast که در نسخه‌ی iOS این نرم‌افزار وجود دارد را لمس کنید. با این کار ویدیوی دوربین به شکل خودکار برای افراد مختلف پخش خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به شکل زنده کارهای شما را مشاهده کنند.

periscope

برنامه Periscope

در حالی که دکمه‌ای مخصوص برای فیلم‌برداری زنده روی این برنامه و دوربین GoPro قرار گرفته، یک قابلیت جدید هم روی صفحه نمایش گوشی نشان داده می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود که با لمس تصادفی صفحه نمایش پخش زنده شروع نشود یا پایان پیدا نکند.

هنوز مشخص نشده که این قابلیت در چه زمانی برای گوشی‌های اندرویدی عرضه می‌شود، اما Periscope‌ اعلام کرده که به‌زودی این ویژگی برای سیستم‌های اندروید هم منتشر می‌شود. در حال حاضر این ویژگی جدید با دوربین GoPro Hero 4  و سیستم‌های iOS کار می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه