پیروزی آسان بلژیک مقابل پاناما

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی بلژیک و پاناما

بلژیک کار خودش در جام جهانی را با پیروزی پرگل مقابل نماینده منطقه کونکاکاف آغاز کرد.

در دومین بازی روز پنجم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های بلژیک و پاناما از نخستین بازی گروه هفتم در ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با سه گل به سود بلژیک به پایان رسید.

تیم بلژیک که یکی از مدعی های قهرمانی محسوب می شود بازی را سریع و هجومی آغاز کرد اما پس از هدر دادن چند فرصت خوب بازی آرام تر شد و پاناما با ارائه یک بازی تدافعی توانست بازیکنان بلژیک را کلافه کند. بازی در ادامه با برتری بلژیک دنبال شد اما این تیم در خلق موقعیت مناسب ناکام بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هنوز دو دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که بلژیک با شوت سر ضرب تماشایی دریس مرتنز موفق شد دروازه پاناما را باز کند تا بازیکنان این تیم با خیال آسوده تری بازی را دنبال کنند. پانام پس از این گل تمرکز خودش را از دست داد تا بلژیک در ادامه بازی راحت تر از قبل موقعیت خلق کند و در دقیقه ۶۹ روی پاس زیبای کوین دی بروین و با ضربه سر روملو لوکاکو به گل دوم خودش هم برسد. شاگردان روبرتو مارتینز در دقیقه ۷۵ روی یک کار تیمی زیبا به گل سوم هم دست یافتند. ادن هازارد یک ضد حمله سریع را ترتیب داد و با یک پاس در عمق توانست لوکاکو را با دروازه تک به تک کند تا این بازیکن گل دوم خودش در این رقابت ها را بثمر برساند. تلاش های پاناما در دقایق پایانی به نتیجه نرسید تا این تیم در نخستین بازی تاریخ خودش در جام جهانی شکست سنگینی را تجربه کند.

شیاطین سرخ با این پیروزی با ۳ امتیاز در صدر گروه هفتم قرار گرفتند. این تیم در دور دوم به مصاف تونس خواهد رفت و در دور سوم مرحله گروهی هم در دیداری حساس با انگلیس بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه