واکنش اسپانیایی ها به پیروزی دشوار مقابل ایران

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی ایران و اسپانیا پیروزی دشوار

سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی تیمش مقابل تیم سرسخت کارلوس کی روش در بازی ایران و اسپانیا ابراز خوشحالی کرد. فرناندو هیرو، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی دشوار ۱-۰ این تیم مقابل ایران در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸، ضمن تمجید از تیم کارلوس کی روش از پیروزی تیمش که منجر به صدرنشینی آن ها در گروه دوم شد ابراز خوشحالی کرد.

هیرو به خبرنگاران گفت:« وقتی شما با تیمی بازی دارید که با ۱۰ نفره دفاع می‌ کند نمی ‌توانید ریتم بازی را در اختیار داشته باشید. بازی سختی را تجربه کردیم و دیروز هم اعلام کردم که این بازی بسیار پیچیده خواهد بود. ایران تیم بسیار خوبی در آسیا است که ۵ بازیکن بلندقامت در ترکیبش داشت و کی ‌روش به خوبی با این تیم کار کرده و تیم شایسته ای را ساخته است. در بین دو نیمه به شاگردانم گفتم خیلی آرام باشند. گاهی اوقات در طی نیمه روی موضوع روانی کار می‌ کنیم ولی امروز درباره باور به خودمان با بازیکنان حرف زدم و آنها هم با این باوری که داشتند ادامه داده و بازی را بردند. برای کسب این ۳ امتیاز سختی زیادی کشیدیم.»

هیرو همچنین در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه بازیکنان ایران در چند نوبت زمین خوردند ولی بازیکنان اسپانیا توپ را به بازیکنان ایران برنگرداندند گفت:« ما به بازی جوانمردانه اعتقاد داریم و فکر می‌ کنم این موضوع را نشان دادیم. اسپانیا معتقد است فوتبال جوانمردانه اصل اساسی فوتبال است. کی ‌روش مربی بسیار حرفه‌ ای است و کاری که او با ایران انجام داده فوق العاده است. این تیم دومین تیمی است که موفق شد خود را به جام جهانی برساند و در ۲۰ بازی قبل فقط ۵ گل خورده بود. می ‌دانستیم آنها فقط به فوتبال اهمیت می ‌دهند و به همین دلیل امشب کار سختی داشتیم.»

سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیا هم درباره پیروزی نزدیک تیمش مقابل تیم ایران گفت:«ایران آمده بود در بازی وقت‌ کشی بکند اما خوشحالیم که به شیوه دیگری مقابل آنها به پیروزی رسیدیم. هواداران ایران ما را «هو» می ‌کردند و در چنین شرایطی خیلی مهم است که بتوانید خونسردی ‌تان را حفظ کنید. در هر صورت ما خوشحالیم که یک قدم رو به جلوی دیگر برداشتیم و حالا باید سعی کنیم که صدرنشین گروه‌ باقی بمانیم. من فکر می‌کنم که در بازی‌های بعدی می توانیم تقریبا در تمام ابعاد بهتر شویم.»

جرارد پیکه هم که در این بازی توانست برای صدمین بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند درباره گل تیم ایران که مردود شد گفت:«احساس کردم بازیکن ایران در آفساید بود و بعد هم کمک داور ویدئویی این موضوع را تایید کرد. به پیروزی مهمی دست یافتیم.»

تیم اسپانیا که در صدر گروه دوم قرار گرفته در دور پایانی مرحله گروهی باید با مراکش بازی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه