اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، اسپینر دستی LED Light بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
فیجت اسپینر دستی LED Light

«فیجت اسپینر» در نگاه اول شاید چندان به‌دردبخور به نظر نرسد اما موضوع عجیب و جالب درباره این وسیله این است که اکثر افراد می‌گویند بعد از چندین بار چرخاندن فیجت اسپینر، دل کندن از آن کاری دشوار است. می‌خواهیم شما را با یک واقعیت روبه‌رو کنیم، فیجت اسپینر یک اسباب‌بازی لوکس است که قیمت آن کم نیست؛ اما نمی‌توان انکار کرد برای خرید یک وسیله لوکس دلیلی جز «حس خوبِ داشتنِ آن» نخواهیم داشت. درباره یک کالای لوکس، قیمت موضوعی تقریبا بی‌اهمیت است. اسپینرها در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها تولید شده‌اند و هر کس متناسب با علایق و سلایق شخصی خود می‌تواند با انتخاب یک مدل از آن به‌نوعی «امضا»ی خود را در فیجت اسپینر داشته باشد. این هفته به بهانه معرفی«اسپینر دستی مدل Led Light» می‌خواهیم علامت سؤال‌های همه را درباره‌ی آن برطرف کنیم؛ بنابراین از کارشناس‌های دیجی‌کالا پرسیدیم این وسیله ساده چه در خود دارد که اینطور همه‌گیر و محبوب شده است؟

میثم محمودی

اولین چیزی که با دیدن چرخش فیجت اسپینر به ذهنم رسید «فرفره‌ی دیکاپریو» بود. اگر فیلم «Inception» را دیده باشید چرخش یک فرفره بذر واقعیت یا رویا‌ بودن فضایی را که شخصیت در آن حضور داشته، در ذهن او می‌کاشت. پس برای فرار از فضای ذهنی‌ای که درون آن قرار گرفته‌اید می‌توانید از فیجت اسپینر استفاده کنید؛ این تجربه‌ی شخصی من از این فیجت بود. در واقع اگر ذهنی بیش‌فعال یا افکاری دارید که شما را بیش از اندازه بی‌تحرک نگه داشته حتما از فیجت اسپینر استفاده کنید. در این حالت‌ها اسپینر ذهن شما را متمرکز کرده و به بذر فکری که در ذهن خود کاشته‌اید بال و پر می‌دهد.

مینا منافی راد

به احتمال زیاد اولین بار که با این وسیله کوچیک و بامزه مواجه می‌شید یه “که چی” خاصی توی ذهنتون شکل بگیره. ولی کافیه یک بار این اسپینر رو توی دستتون بگیرید و بچرخونید. فیجت اسپینر برای افرادی مثل من، با بیماری خاص و منحصربه‌فرد نیاز به ور رفتن با اجسام ساخته شده. نکته‌ای که اسپینرها رو خیلی جذاب می‌کنه چرخش بی‌وقفه و صدای آروم و ممتد‌شونه که تا مدت‌ها ادامه داره. انگار که نیروی اصطکاک برای این موجودات عجیب‌وغریب تعریف نشده باشه. یه چیز دیگه که باعث می‌شه اسپینرLed Light  برای من دوست‌داشتنی باشه چراغ‌های رنگیشه که وقتی با صدای به‌خصوص اسپینر ترکیب می‌شه حس یه سفینه فضایی رو برام تداعی می‌کنه.

شیما رستمی

یکی از کاربردای خیلی بامزه‌ی فیجت اسپینر اینه که نظر حیوانات خانگی مخصوصا گربه‌ها رو جلب می‌کنه. گربه‌ها ساعت‌ها به اسپینر خیره می‌شن و با دستشون سعی می‌کنن بچرخوننش. اگه تو خونه یه پیشی شیطون دارین، می‌تونین اینجوری چند دقیقه به حال خودتون بشینین و مجبور نباشین سرگرمش کنین. خوبی فیجت اسپینر اینه که در هر مکان و زمانی قابل‌استفاده‌ست. همیشه می‌تونین همراهتون داشته باشینش و به محض اینکه دلتون خواست ازش استفاده کنین. به نظر من نکته‌ی جذابش اینه که وقتی ثابت نشستین یا ایستادین، می‌تونین حرکت خیلی سریع چرخش اسپینر رو بین انگشتاتون حس کنین. از اون جذاب‌تر صدای چرخش اسپینره! هر کدوم از مدلها صدای خاص خودشونو دارن که واقعا میشه گفت با روح و روان طرفداراش (مثل خودم) بازی می‌کنه.

محمدرضا رضایی

بیشتر ما وقتی رو یه موضوعی تمرکز می‌کنیم، یه جوری با خودمون درگیر می‌شیم. یا خودمونو می‌خارونیم، یا ناخونمون رو می‌‌جوییم، یا موهامونو می‌کنیم و خیلی کارای دیگه. چند سال پیش من با کمک استرس بال (توپ ابری) تونستم به این خودآزاری‌ها غلبه کنم. حالا هم که چند وقتیه اسپینرها متولد شدن و تو یه مدت خیلی کوتاه هم به شکل عجیبی محبوب. یه عالمه شکل و طرح جالب و باحال دارن و حسابی سرگرم‌کننده و استرس‌گیرن. هم می‌شه وقتی داری به یه چیزی فکر می‌کنی فیجت اسپینر رو بچرخونی و تمرکز کنی و هم می‌شه وقتی ذهنت خسته شده، فیجت اسپینر رو بچرخونی و به چرخشش نگاه کنی و به هیچی فکر نکنی. اسپینر خوب هم باید اندازه و وزن درستی داشته باشه و هم بدون صدا و خیلی روون بچرخه. این اسپینر مدل LED Light هم که علاوه‌بر از این‌ها، روش چراغ داره و می‌شه موقع خستگی بچرخونیش و روی یکی از چراغاش زوم کنی و یه ثانیه‌ای بری تو چرت! می‌شه بچه کوچیکای فامیل رو هم کلی باهاش سر کار گذاشت. چون لبه‌های خمیده و متقارنی هم داره میشه از هر طرف، تو هر دو دست گرفتش. خلاصه که فیجت اسپینر باحالیه، هرچند که من خودم مدلای فلزیش رو بیشتر دوست دارم.

صبا سعادت‌جو

اسپینر…چرخونک…گجت تمدد اعصاب! این روزا دست خیلیا این شی چرخنده رو که صد تا طرح و رنگ داره می‌بینم. می‌گن با چرخوندنش اعصابت آروم می‌شه اما من فکر می‌کنم شاید اگه نشه با یه دست چرخوندش ممکنه آدمو عصبی کنه. ناگفته نمونه بعضی‌هاش انقدر خوشگل و جذابه که آدم واقعا دوس داره یکیشو داشته باشه. برادرم هم یکی از مدلاشو داره و تقریبا از دستش نمیفته. این وسیله با صدای ویژژژ تو دست برادرم می‌چرخه. صدای بامزه‌ای داره و هرچی محکم‌تر و بهتر بچرخونه صداشم باحال‌تر می‌شه. یکی از چالشای برادرم اینه که رکورد قبلی خودشو بزنه و هر دفعه بیشتر از قبل بچرخونتش. خلاصه که اسپینر این روزا شده اسباب‌بازیه آدم بزرگا که یه کالای لوکسه و واقعا استفاده خاصی نداره! صرفا فقط «باحاله»! اسپینر مدل LED Light همونطور که از اسمش معلومه لامپ‌های کوچیک ال‌ای‌دی داره و وقتی می‌چرخه واقعا قشنگ و جذابه؛ مخصوصا وقتی تو محیط‌های کم‌نور بچرخونینش. اگر اسپینر دارین این مدلم به کلکسیونتون اضافه کنید، اگر هم مثل من تا حالا اسپینر نداشتین این مدل هیجان‌انگیز رو بخرید.. باشد که اعصابتان آرام گیرد!

فاطمه محمدخانلو

شاید خیلی از شماها مثل من دلتون واسه دنیای شلوغ و پرهیاهوی کودکی تنگ شده باشه. شاید خیلی‌هاتون دلتون می‌خواد که راهی برای فرار از شلوغی‌های دنیای ماشینی پیدا کنید و بتونید روح و روانتون رو آروم کنید. برای من یک راه حل پناه بردن به فیجت اسپینر و بازی کردن با اونه. وقتی که تنها باشی و بخوای از خستگی فکر و جسمت خلاص بشی این وسیله کوچیک می‌تونه خیلی کارآمد باشه. با در دست گرفن اسپینر و چرخوندن اون می‌تونید از استرس و اضطراب یه روز شلوغ کاری کم کنید و با آرامش بیشتری به برنامه‌های دیگه زندگیتون برسید. البته ناگفته نمونه این اسپینرها با رنگ‌های متنوع و شادشون محبوب‌تر شدن. اگه شما هم مثل من واسه روزای کلافگی و شلوغتون نیاز به یه وسیله آرامش‌بخش دارید می‌تونید سری به اسپینر دستی «LED Light» بزنید و از در دست گرفتن و چرخوندنش لذت ببرید.

آیسان عباسی

یکی دو ماه اخیر یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین وسیله‌هایی که دست دوست و همکار و همکلاسی دیدم یک شیء فلزی یا پلاستیکی تقریبا گرد بود که داشتن تو دستشون می‌چرخوندن. هم شدیدا کنجکاو شدم که بدونم چیه و هم گارد گرفتم که این وسیله‌ها با این‌که به نظر می‌رسه خیلی هم چیز خاصی نباشن چرا انقدر متداول شدن؟ تا اولین باری که یکی‌شون رو دستم گرفتم و دیگه نتونستم بذارمش کنار. چرخوندن فیجت اسپینر تو دست موقع کارکردن و راه‌رفتن و وقتی کار یدی نداری و فکرت خیلی مشغوله ذهنت رو به‌طور محسوسی آروم می‌کنه و اصلا دلت نمی‌خواد که بذاریش کنار. اسپینر Led Light خوبیش اینه که وزن خیلی کمی داره و ابعادش از اندازه‌ی کف دست تجاوز نمی‌کنه. در نتیجه حتی ساعت‌ها نگه‌داشتنش هم آدم رو خسته نمی‌کنه. یک ویژگی جالب و جدید که تازه باهاش مواجه شدم وجود LED رنگی تو این مدل از اسپینرهاست. این نورهای رنگی به نظرم جذابیت اسپینر رو بیشتر کردن.

الهام تاییدی
ور رفتن با دکمه‌ی خودکار یا تکان‌دادن پاها جزو چیزهایی هستند که به‌طور روزمره سوژه‌ی فیجت قرار می‌گیرند. اما این که وسیله‌ای به این منظور طراحی شده باشد، پدیده‌ای نسبتا جدید است. اواسط بهار امسال بود که این وسیله‌ی سه‌پره در بازار ارائه شد و در مدت‌زمانی کم، طرفداران زیادی پیدا کرد. اسپینرها کاربرد فیزیکی خاصی ندارند؛ اما کارکردن با آن‌ها دلپذیر و آرام‌بخش است. با چرخش فیجت اسپینر احساس شوق می‌کنید و دوست دارید دفعات بعدی با سرعت بیشتری بچرخد تا دیرتر از حرکت بایستد؛ پس آن را با قدرت بیشتری می‌چرخانید و این موضوع باعث تخلیه‌ی انرژی و استرس شما می‌شود. می‌توانید این وسیله‌ی کوچک و دوست‌داشتنی را در جیبتان بگذارید و همیشه به همراه داشته باشید.

خرید از دیجیکالا

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. محمد

    اصلا این چیزا وجود نداره ادم باید خودش تمرکز داشته باشه و به نظر من این خودش حواس ادم رو پرت میکنه چیزای چرت رو وارد ایران میکنن و به اسم های مسخره می فروشن یکم قبل از پیروی از هر چیزی فکر کنین و به عقلتون رجوع کنید چرا اینو یه زن که به فکر پوله اختراع کرده چرا یه دکتر اعصاب و روان به فکرش نرسیده اول درست میکنن بعد شواهد علمی رو به زور بهش می چسبونن

  2. ایمان

    چرا ایفون به دست؟؟؟؟

  3. عدنانی

    ۱۵۰۰۰ تومان توی شهر فروخته میشه لطفا کمی توی قیمت گذاری ها دقت شود
    متشکرم دیجی

  4. ممد آقا

    منم یه مدل اسکلتی دارم که فلزی هست
    و وقتی میچرخونیش یه صدای دینگ نیده و عین چرخدنده میچرخه و یه حس خوب بهت میده
    و بعضی وقتا هم تو شرایطی خاص و مخصوصا جلو دوربین گوشی یه توهم عجیب داره و واقعا شگفت انگیزت میکنه
    در آینده مدل ال ایدیش هم حتما میخرم تا توی تاریکی هم جذابیت خاصی داشته باشه 🙂

  5. Net-Hunter

    سعی کردین یکم خوب جلوه بدین ولی لوکس گرایی عمرش رو به پایانه جز یه عده ایفون به دست تو اینستاگرام بقیه دنبال کارایی هستن نه تجمل و لاکچری

    1. محمد

      دقیقا منم با شما موافقم اینا مخصوص یک سری ادم بیکار ایرانیه که فکر میکنن چه خبریه و از هرچیزی می خوان اسکی برن

  6. حامد

    لینک خرید اخر متن برای امازون اکو عه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه