پیشواز نمایشگاه خودروی دیترویت

۲۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نمایشگاه خودرو دیترویت

در مجاورت یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای هیجان‌انگیز سال ۲۰۱۸ به سر می‌بریم؛ نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی یا همان نمایشگاه خودروی دیترویت قرار است با میزبانی ماشین‌های جدید از شرکت‌های خودروسازی بزرگ مثل مرسدس، ب‌ام‌و، لکسوس و فورد همه‌ی عاشقان ماشین را به وجد بیاورد.

درهای این نمایشگاه از ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) به روی عموم باز می‌شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با تهیه بلیط ۲۵۰ دلاری (حدود ۱ میلیون تومان) تا تاریخ ۸ بهمن (۲۸ ژانویه) از نمایشگاه دیدن کنند. البته درنظر داشته باشید که نمایشگاه دیترویت از فردا، دوشنبه ۲۵ دی‌ماه (۱۴ ژانویه) کار خودش را با حضور خبرنگاران آغاز می‌کند؛ بنابراین به زودی اطلاعات متنوعی از خودروهای این نمایشگاه منتشر می‌شود تا در دسترس شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

نمایشگاه خودروی دیترویت ۱۹۶۰ با حضور محصولات شرکت آمریکایی نظیر بیوک

بگذارید زمان را متوقف کنیم و به ۱۱۰ سال پیش برگردیم؛ زمانی که اولین نمایشگاه دیترویت در سال ۱۹۰۷ برپا شد. درحقیقت در این سال، یک گروه تجاری با گردهمایی ۳۳ خودرو از ۱۷ شرکت، استارت شروع یک رویداد ماشینی را در آمریکای شمالی زدند. همین شد که تا سال ۱۹۴۰، این نمایشگاه هر سال با قدرت بیشتری برگزار شد. از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۳، دیترویت از برگزاری رویداد جذاب خودرویی محروم ماند؛ شاید دلیل آن را هم سرآغاز جنگ جهانی دوم دانست که از تاریخ ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ تا ۲ سپتامبر ۱۹۴۵، ترکش آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به جای‌جای کشورهای جهان اصابت کرد.

در سال ۱۹۵۷، خودروسازهای مختلف جهانی برای اولین‌بار در نمایشگاه اتومبیل دیترویت دور هم جمع شدند و از محصولات خود برای عموم رونمایی کردند.

از سال ۱۹۸۷ یعنی ۳۰ سال پیش، نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی به دیترویت منتقل شد تا با برگزاری نمایشگاه خودرو سالیانه، رسما به یک رویداد بزرگ بین‌المللی شناخته شود. حالا چیزی به شروع برگزاری نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ باقی نمانده تا با ماشین‌های جذاب و خواستنی ملاقات کنیم؛ خودروهایی که احتمالا به زودی به بازار جهانی عرضه می‌شوند. در این مطلب گذری به ماشین‌های این نمایشگاه داریم تا طی روزهای آینده، شما را با این خودروهای دوست‌داشتنی آشنا کنیم.

فورد Edge ST

فورد Edge ST

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    اونم از نمایشگاه ما ک همش ماشینای چینی بود:|

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه