تیزر جدید هیوندای ولوستر ۲۰۱۸ را ببینید

۴ شهریور ۱۳۹۸

هیوندای به تازگی تیزر هیجان‌انگیزی از ولوستر (Veloster) مدل ۲۰۱۸ منتشر کرده است. این خودرویی که در تیزر می‌بینیم به چراغ‌های LED مزین شده تا با ظاهر رنگارنگ بتواند نظر علاقمندان را بیشتر به سمت خود جلب کند. در ادامه می‌توانید این تیزر را ببینید.

هنوز اطلاعات زیادی از مدل ۲۰۱۸ ولوستر منتشر نشده و فقط می‌توانیم به تیزر و عکس جاسوسی اخیر اکتفا کنیم.  با دقت به عکس جاسوسی می‌توانیم متوجه این موضوع شویم که زبان طراحی ولوستر در نمای جلو شبیه مدل جدلد i30N است. در گزارش‌ها آمده که این اتومبیل احتمالا در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.

عکس جاسوسی لو رفته از هیوندای ولوستر مدل ۲۰۱۸

یکی از خصوصیاتی که باعث شده ولوستر از خودروهای اسپرت زیادی متمایز شود، ویژگی طراحی آن است؛ این خودرو بجای دو درب عقب، یک درب عقب سمت راست دارد. ولوستر محصول ۲۰۱۱ هیوندای است که هنوز روی خط تولید این خودروساز کره‌ی جنوبی قرار دارد. ولوستر به عنوان یک اتومبیل اسپرت کامپکت، یک ماشین موتور جلو-محور جلو محرک است. این کره‌ای جذاب به یک پیشرانه‌ ۱.۶ لیتری با توان ۱۳۸ اسب‌بخار مجهز شده که در مدل‌های ۶ سرعته‌ی دستی/خودکار/دوکلاچه و ۷ سرعته‌ دوکلاچه به بازار عرضه شده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه