پیش‌بینی خوزه مورینیو از جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مورینیو

یک روز مانده به جام جهانی از آقای خاص، خوزه مورینیو درباره تیم‌هایی که ممکن است از مرحله اول جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کنند سوال شده. سرمربی فعلی تیم منچستر یونایتد می‌گوید: «برای جواب این سوال آماده نیستم. کار خیلی سختی است.»

مورینیو می‌گوید: «نمی‌خواهم احساساتی شوم اما از طرفی دوست دارم که بازیکنانم برنده شوند. از طرف دیگر دوست دارم از تعطیلات‌شان لذت ببرند. و خب اینجاست که کار سخت می‌شود. فکر می‌کنم اروگوئه به عنوان تیم اصلی گروه A بالا می‌آید. آنها تجربه کافی دارند و تیم‌شان هم خوب است و مربی‌شان خوب هدایت‌شان می‌کند. روسیه به عنوان میزبان تیم دوم گروه می‌شود. بازی سخت و بحرانی این گروه میان روسیه و مصر است.»

مورینیو درباره گروه ایران می‌گوید: «اسپانیا به عنوان تیم اول بالا می‌آید و پرتغال تیم دوم می‌شود.» مورینیو معتقد است بازی تیم میزبان در برابر یکی از بهترین تیم‌های جام از بازی‌های هیجان‌انگیز این دوره است.

طبق پیش‌بینی مورینیو در گروه C فرانسه تیم اول می‌شود و استرالیا به عنوان تیم دوم صعود می‌کند. در گروه D مورینیو معتقد است: «آن رفیق قدیمی‌مان آرژانتین صدرنشین می‌شود و به تیم‌های آفریقایی هم امیدوارم. احتمال صعود نیجریه به عنوان تیم دوم زیاد است.»

برزیل صدرنشین گروه E خواهد شد و سوییس تیم دوم است. مورینیو گفت: «متاسفم که نمانیا ماتیچ باید با صربستان در ادامه جام جهانی به تعطیلات برود.»

در مورد گروه F مورینیو قاطعانه از صعود تیم ملی آلمان به عنوان صدرنشین می‌گوید و مکزیک دوم می‌شود تا در مرحله یک هشتم با برزیل رقابت کند.

طرفداران انگلستان خوشحال باشند که مورینیو معتقد است تیم اول صعودکننده گروه G تیم انگلیس است و بلژیک هم دوم می‌شود.

و درنهایت در گروه H سنگال و لهستان صعود خواهند کرد. درنتیجه حریف انگلستان در دور بعد لهستان خواهد بود. و سنگال با بلژیک بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسینی

    سلام

    اگه امکانش هست دیجیکالا این گزینه را هم بگذارد تا بتوان بازیهای چند روز آینده را هم پیش بینی کرد.

  2. Avatar محمد مهدی مرادی

    سلام
    از چه زمانی میشه تو مسابقه پیش بینی دیجیکالا ثبت نام کرد؟
    الان یه روز مونده به شروع جام جهانی ولی هنوز امکان ثبت نام نیست!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه