پیش‌فروش ساندرو استپ‌وی امروز آغاز می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش‌فروش رنو ساندرو استپ‌وی قرار است از امروز، یکشنبه ۲۶ شهریور راس ساعت ۱۱ توسط گروه خودروسازی سایپا و پارس‌خودرو آغاز شود.

ساندرو استپ‌وی در دو مدل دنده‌ای (MT) و اتوماتیک (AT) پیش‌فروش می‌شود. مشتریان در این مرحله باید برای مدل دنده‌ای، مبلغ ۲۴ میلیون تومان و مدل اتوماتیک، مبلغ ۲۷ میلیون تومان بپردازند. طبق اطلاعات درج شده در سایت رسمی سایپا، سود مشارکت سالانه و انصراف هر دو مدل به ترتیب ۱۵ و ۱۲ درصد و زمان تحویل این اتومبیل بنا به انتخاب مشتری، آذر و دی ۹۶ اعلام شده است.

ساندرو استپ‌وی در کلاس کراس‌اور کوچک شهری شناخته می‌شود که به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم دقیق ۱۵۹۸ سی‌سی مجهز شده است. این پیشرانه قادر است حداکثر توان ۱۰۵ اسب‌بخار را در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۴۰ نیوتون‌متر را در ۳۷۵۰ دور بر دقیقه تولید کند. سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مدل اتوماتیک از نوع ۴ سرعته است. به ادعای سایپا، ساندرو استپ‌وی مدل دستی و اتوماتیک به ترتیب اعداد ۶.۷ و ۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده‌اند. هم‌چنین گفته می‌شود که شتاب صفر تا صد مدل دستی ۱۰.۵ ثانیه و مدل اتوماتیک ۱۱.۵ ثانیه است.

آیا شما تجربه‌ی سواری با ساندرو استپ‌وی را داشته‌اید؟ نظرتان در مورد این خودرو چیست؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. hadi

    واقعا سایتشون مذخرفه
    ما چند تابیشتر نزدیم پشت سیستم جون دادیم
    والله همش سایت سکته میکرد

  2. کاوه

    مزخرفترین ماشین عالم! الکی ارتفاع زدن بدون تغییر در سایز رینگ که از پهلو نمای اتوموبیل را با درز زیاد بین لاستیک و گلگیر جدا زشت کرده! بابت این خطا در ظاهر هم کلی قیمت ماشین رو زیاد کدن جدا فاجعهست

  3. علی

    آقا من از ۱۱ که ثبت نام شروع شده تا الان (ساعت ۲۰) که ۹ ساعت گذشته نتونستم یکی ثبت نام کنم. واقعا باید دستمریزاد گفت به سایپا و این برنامه ریزی عاااالیشون!!
    شاید بشه گفت ۲۰۰ هزار نفر رو ۵ الی ۶ ساعت الاف خودشون و سایتشون کردن.
    کجای دنیا برای ارزونترین مدل داچیا باید اینقدر هفت خوان رو رد کرد؟ به کجا داریم میریم ما؟
    قرن بیست و یکم!!!

  4. علي

    متأسفانه جای تأسف داره که سایت فروش‌شون این قدر افتضاحه!!!

    باید دید واقعاً هدف از این که سایت‌شون دائم دان می‌شه چیه، واقعاً نمی‌خوان به مشتری‌ها خدمات بدن؟ می‌خوان فقط افراد خاصی بتونن ثبت‌نام و خرید کنند؟!!!

  5. امیر

    خب خداروشکر بعد از یک و نیم ساعت رفرش کردن صفحات سایت سایپا هنوز موفق نشدم حتی مشخصاتم رو وارد کنم جا داره تشکر کنم از شرکت سایپا که یکی از بزرگترین شرکت های تولید خودرو در کشوری با ۸۰ میلیون جمعیت هست. خدا قوت با همین فرمون پیش برین.

  6. دانیال

    سلام فعلا که مثل چند دوره گذشته نمیتونم پیش خرید کنم
    واقعا عکسهایی که از سرور سایپا گرفتم جای فکر داره ؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه