پیکسل ۳ لایت بار دیگر در Geekbench رویت شد

۱۰ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی پیکسل ۳ لایت XL آخرین باری که در اپلیکیشن Geekbench مشاهده شده بود، دارای ۶ گیگابایت رم بود. در آن زمان سوالی که ایجاد شده بود این بود که هیچ کدام از پرچمدارانی که گوگل تا به حال عرضه کرده به رم ۶ گیگابایتی مجهز نیستند و حالا چرا نسخه میان‌رده از پیکسل ۳ دارای ۶ گیگابایت رم است؟ اما امروز بار دیگر گوشی Pixel 3 Lite XL در این اپلیکیشن بنچمارک دیده شد و این بار به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز است.

گوگل شرکتی نیست که از حافظه رم بالا در گوشی‌های خود استفاده کند. در حقیقت تمام پیکسل‌هایی که تا به امروز دیده‌ایم، به رم چهار گیگابایتی مجهز بوده‌اند. این غول دنیای جست‌وجو، حتی حاضر نیست در این زمینه آپشنی در اختیار کاربران بگذارد و برای مثال آن‌ها بتوانند گوشی پیکسل با رم ۶ یا حتی ۸ گیگابایتی، خریداری کنند.

در عکس بالا مشخص است که با نسخه «لایت» از پیکسل ۳ روبرو هستیم. اسم کد دو گوشی جدید گوگل که اولین میان‌رده‌های این شرکت به حساب می‌آیند، Bonito و Sargo است.

جدا از این مورد، مشخص شده که گوشی پیکسل ۳ لایت اکس‌ال قرار است از پردازنده اسنپدراگن ۷۱۰ استفاده کند. امتیازی که این بار توسط این گوشی در Geekbench کسب شده، کمتر از دفعه گذشته است. گوگل معمولا به این مشهور است که سرعت پردازنده‌ها را کمتر می‌کند و علاقه‌ای به Overclock کردن آن‌ها ندارد. همچنین این کم شدن امتیاز ممکن است به کم شدن حافظه رم نسبت به بنچمارک قبلی که رم ۶ گیگابایتی داشت نیز مربوط شود.

در نهایت هرچه باشد، این گوشی قرار نیست از نظر سرعت با پرچمداران بازار رقابت کند. در عوض گوگل می‌خواهد دوربین فوق العاده‌ای را این گوشی قرار دهد که احتمالا باعث می‌شود پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت اکس‌ال، لقب بهترین دوربین در بین گوشی‌های میان‌رده را به خود اختصاص دهند. شما درباره گوشی‌های میان‌رده گوگل چه فکر می‌کنید؟ آیا گوگل در راه درستی گام برداشته است؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه