چادر زدن بیرون فروشگاه اپل شروع شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر بار که اپل می‌خواهد محصول جدیدی را رونمایی ‌کند، طرف‌داران مشتاق آیفون هیجان‌زده می‌شوند. مطمئنا عده‌ای از این طرف‌داران هستند که دوست دارند در اول صف باشند.

چند ساعت بیشتر به مراسم اپل باقی نمانده و طرف‌داران هیجان‌زده‌ی محصولات این شرکت، یکی یکی، در مقابل فروشگاه‌های آن چادر می‌زنند.

این باعث می‌شود که چادرزنی‌ها پشت فروشگاه اپل آغاز شود. این روند سال‌هاست که جا افتاده است. حالا، با توجه به اینکه اپل امشب قرار است جزییات بیشتری در اختیار عموم قرار دهد، به نظر می‌رسد فردی در بیرون فروشگاه اپل در استرالیا چادر زده است.

اینکه این فرد تصمیم گرفته مقابل فروشگاه اپل چادر بزند، دلایل مختلی می‌تواند داشته باشد. اما در مورد یک چیز با قاطعیت می‌توان صحبت کرد. رسانه‌ها می‌توانند به مدت ۱۵ دقیقه به او شهرت دهند. این احتمال هم وجود دارد که نام شخص و آن مکان در کتابی ثبت شود.

Apple1

در هر صورت امروز در جریان مراسم اپل، یک آیفون جدید معرفی خواهد شد و رسانه‌ها و اهالی تکنولوژی و گجت‌های هوشمند با هیجان زیادی چشم‌انتظار این مراسم هستند. همچنین احتمال معرفی آیپد پرو و حتی یک مدل متفاوتی از تلویزیون اپل هم وجود دارد. اگر هر سه‌ی این دستگاه‌ها هم‌زمان با هم عرضه شوند، قطعا یکی از تاثیرگذارترین حرکت‌های این شرکت طی سال‌های اخیر خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Mohsen

    حرکتی نمادین

  2. حسن کریمی .اپل.دیجی کالا و مک

    سلام
    واقعا اگر من هم بودم چادر میزدم
    جنس امریکایی رو چه گفتن به چینی های امروزی
    سامسونگ و هواوی و الجی و سونی با ید بیان چادر بزنن اپل بگیرن
    من از دیجی کالامک خواهش میکنم کنفرانسی که از رونمایی محصولات اپل میگیرید حتما در سایت قرار بدیدلایک کنید ویدیو رو بزارن++++++++
    ممنون از اقای حمید و سعید محمدی بنیان گذاران دیجی کالا که تا الان این فروشگاه اینترنتی بزرگ رو برای ما ایرانی ها گذاشتند تا راحت و بدون واسته خرید کنیم از تمامی دستنددر کاران دیجی کالا تشکر میکنم
    به امید فرایی بهتر

  3. RM

    اگه تو ایرانم نمایندگی داشت منم چادر میزدم.
    خداوکیلی به خاطر کیفیت و نواوری محصولاتشه که مردم با شور هر ساله پشت فروشگاش چادر میزنن.
    سامسونگ انقدر محصولات تکراری میده بیرون کسی رقبت نمیکنه بره ببینه چه برسه به این که از روز قبلش برن چادر بزنن !!

    1. Mohsen

      کیفیت و نوآوری زمانی از آن محصولات اپل بود …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه