چراغ‌قوه کدام گوشی بهتر است؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اصولا چراغ‌قوه موبایل ویژگی‌ای نیست که خیلی ذهن‌مان را درگیر کند اما در موقع لزوم از آن استفاده می‌‌کنیم و درست همان لحظه هم متوجه کیفیت این قابلیت موبایل‌مان می‌شویم. طبیعتا چراغ‌قوه موبایل‌های مختلف کیفیت مشابهی ندارند، بعضی‌های‌شان نوری بی‌رمق و محدود تولید می‌کنند و برخی یک نور خیره کننده شدید.

حال در یک آزمایش تعدادی گوشی هوشمند که برخی‌شان جدید و تعدادی دیگر قدیمی‌اند مورد بررسی قرار گرفته. در این بررسی سعی شده مشخص شود کدام یک از این گوشی‌ها کیفیت نور بهتری را ارائه می‌دهند. این رقابت بین گوشی‌های زیر برگزار شد:

سامسونگ گلکسی S7 edge، ال‌جی G5، اچ‌تی‌سی ۱۰، نکسوس  ۵X، اپل آیفون SE، اپل آیفون ۶، اپل آیفون ۵s، سونی اکسپریا Z5، سونی اکسپریا Z5 پریمیوم، سونی اکسپریا Z5 کامپکت، سونی اکسپریا M5، سونی اکسپریا C5 Ultra، سونی اکسپریا +Z3، سونی اکسپریا Z3v و سونی اکسپریا Z3 کامپکت.

البته باید توجه کنید این آزمایش را به هیچ عنوان نمی‌توان یک آزمایش علمی دانست و نتایج این آزمایش بیشتر ذهنی‌اند تا عینی. گوشی‌های ال‌جی G5 و نکسوس ۵X و سامسونگ گلکسی S7 edge در میان گوشی‌هایی بودند که چراغ‌قوه قدرتمندی داشتند. اما در میان این سه گوشی نکسوس ۵X از همه قدرتمندتر ظاهر شد و توانست نزدیک‌‌ترین رقیبش یعنی گلکسی S7 edge را از رقابت خارج کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این آزمایش را مشاهده نمایید:

‌‌

‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    فقط گلکسی اس ۷…بی رقیب در همه چیز…دلم برای اچ تی سی ۱۰ میسوزه که نو هیچ زمینه حرفی برای گفتن نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه