چرا رزیدنت اویل ۷ اول‌شخص است؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رزیدنت اویل ۷ از نظر ساختار، بسیار شبیه به قسمت اول این مجموعه ساخته شده است. بازی در عمارتی بزرگ اتفاق می‌افتد؛ پر است راه‌ها و مکان‌های مخفی و هم‌چنین پازل‌هایی که باید آن‌ها را حل کنید. درست مثل بازی اول مجموعه‌ی رزیدنت اویل، هم‌چنین در این بازی مهمات زیاد پیدا نمی‌شود و کشتن زامبی‌ها، کار راحتی نیست. با این حال، هر قدر هم که این بازی شبیه به قسمت اول رزیدنت اویل ساخته شده، تغییری بزرگ آن را متفاوت با دیگر رزیدنت اویل‌ها کرده است. برخلاف تمام بازی‌های رزیدنت اویل که دوربین سوم شخص دارند، رزیدنت اویل ۷ اول شخص است.

رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در مصاحبه‌ای تازه با وب‌سایت گیم اینفورمر، تهیه‌کننده‌ی رزیدنت اویل ۷ دلیل این تصمیم‌شان را توضیح داده است. «ماساچیکا کاواتا» درباره‌ی این تغییر گفته است: “وقتی که تصمیم گرفتیم تمرکز خود را روی ترس بگذاریم، به این نتیجه رسیدیم که با انتخاب دوربین اول شخص، می‌توانیم کاملا بازی‌کننده را در بازی غرق و تاثیرپذیری بازی را بیشتر کنیم.”

او ادامه داده است: “وقتی که بازی‌کننده خودش شخصیت اصلی می‌شود، معتقدیم که او می‌تواند ارتباطی نزدیک‌تر با اتفاقات و تجربه‌ای کاملا جدید با ترس داشته باشد.”

Resident-Evil-7-1

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که رزیدنت اویل ۷ کاملا از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR پشتیبانی می‌کند و این موضوع، نیازمند یک دوربین اول شخص است.

رزیدنت اویل ۷ قرار است در روز ۲۴ ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. می‌توانید دموی این بازی را روی هر سه پلتفرم به صورت رایگان دانلود کنید. اگر می‌خواهید درباره‌ی اتفاقات پیرامون داستان بازی بیشتر بدانید، می‌توانید این پادکست را گوش کنید. در پیش‌نمایش رزیدنت اویل ۷ هم به مکانیک‌ها و سیستم‌های این بازی به صورت مفصل پرداخته‌ایم.

منبع: Game Informer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar برسام

    اول شخصش با استاندارد (نا نوشته) بازی های اول شخص فرق داره ! بازی های دیگه دست تا بالای مچ دیده میشه و ثابته توی این نه !

  2. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    به نظر من تغییر چه کوچیک چه بزرگ میتونه خوب باشه به شرط پایبندی به هسته اصلی. هسته این سری survival-horror ـه که توی نسخه های آخر تقریا حذف و به اکشن تغییر پیدا کرده بود و به همین دلیل برای طرفدارا خیلی دلچسب نبود، اما توی این نسخه هسته بازی دوباره به ریشه اش برگشته و این یه تغییر مثبته اگر چه بیشتر به وحشتناک بودن توجه شده. درباره تغییر حالت دوربین میتونه خوب یا بد باشه نمیشه قبل از انتشار بازی قضاوت کرد، اما نباید فراموش کرد که یکی از بهترین نسخه های سری نسخه ۴ ـه و نسخه ۴ تغییر حالت دوربین از isometric به سوم شخص داشت و این در موفقیتش بی تاثیر نبود حالا تنها کاری که میشه کرد صبر کردن برای انتشار بازیه تا ببینیم سازنده ها چی تحویلمون میدن…

  3. Avatar رضا

    تریلر های بازی که دیدم خیلی خوشم اومد اما خوب حس و حال رزیدنت اویل نداشت. البته من نسخه چهارم فقط تجربه کردم. نکته عطف رزیدنت اویل ۴ همون تعادل بود که دست خوبمن هم اشاره کردن. شما داشتید یه اکشن سوم شخص وحشت بازی می کردید. البته همون طور که نمیشه قبل از عرضه بازی گفت فلان بازی خوبه، برعکسش هم صدق میکند. نمیشه زود قضاوت کرد.

  4. Avatar مهرداد

    چرا رزیدنت اویل ۷ اول‌شخص است؟

    چون سازندگان بازی، Outlast را بازی کردند.

    1. Avatar حسین

      اره outlast با اویل ویدین قاطی کرده شده اویل هفت 😐

  5. Avatar سبحان

    حیف که لیون نیست.بازی خوبیه اما اویل نیست.اویل بازی که هم اکشن و هم ترسناک . اویل ۶ فقط جنبه ی اکشن بودن بازی رو هدف قرار داده بود و دیدین که چی شد.حالا این بازی اومد جنبه ی ترسناک بودن بازی رو در نظر گرفته.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه