چطور بخشی از یک بازی جام جهانی شویم؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کیاموتوروز جام جهانی ۲۰۱۸

کیا موتورز، یکی از شرکت‌های حامی جام جهانی ۲۰۱۸ ، کمپینی برای پیدا کردن افرادی که پیش از آغاز دیدار توپ بازی را حمل کنند آغاز کرده است. بدین ترتیب شما می‌توانید یکی از حمل‌کنندگان توپ فوتبال جام جهانی باشید.

شرکت کیا موتورز برای فوتبال‌دوستان بین ۱۰ تا ۱۴ سال شانس بزرگی در نظر گرفته تا به عنوان یکی از ۶۴ کودکی که توپ دیدارهای جام جهانی را به زمین بازی می‌برند در روسیه حاضر شوند. تصور کنید در شرایطی که ورزشگاه مملو از تماشاگر است و آنها به تشویق تیم محبوب خود مشغولند، بازیکنان دو تیم به میدان آمده‌اند، توپ دیدار به مرکز زمین حمل می‌شود… توسط شما! یکی از حمل کنندگان توپ جام جهانی!

حمل کنندگان توپ جام جهانی در پروژه کیا موتورز چه کسانی هستند؟

حمل کننده توپ جام جهانی ۲۰۱۸ کودک خوش شانسی است که پیش از آغاز هر یک از ۶۴ دیدار جام جهانی توپ بازی را به مرکز زمین بازی منتقل می‌کند و در مقابل تماشاگران فوتبال از تمامی نقاط دنیا قرار می‌گیرند، آنها توپ بازی را به داور دیدار می دهند تا دیدار بین دو تیم آغاز شود. بدین ترتیب ۶۴ کودک خوش شانس که در فراخوان کیا موتورز سربلند بیرون می‌آیند، لحظات فراموش نشدنی را در مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان تجربه خواهند کرد. این فرصتی است که تنها یکبار در طول زندگی هر کس  به دست می‌آید تا بتواند از نزدیک با اسطوره خود ملاقات کند و در بزرگترین فستیوال فوتبال دنیا حاضر شود.

برای ثبت نام در این کمپین باید با نمایندگی‌های کیاموتورز در سراسر جهان تماس بگیرید.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر در ۱۲ ورزشگاه و ۱۱ شهر از این کشور پهناور برگزار خواهد شد. این نخستین باری است که کشوری از اروپای شرقی میزبانی بزرگترین رقابت‌های فوتبال دنیا را بر عهده خواهد داشت. نخستین دیدار این مسابقات بین روسیه میزبان و عربستان سعودی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد و دیدار فینال نیز در همین ورزشگاه و در تاریخ ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد. در دور گذشته این رقابت‌ها تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین به فینال راه یافتند که در نهایت این آلمان‌ها بودند که موفق شدند جام جهانی فوتبال را به خانه ببرند.

این فرصتی استثنایی خواهد بود تا کودکان علاقه‌مند به فوتبال بتوانند در این رقابت‌ها حاضر شوند و با اسطوره‌های خود از نزدیک و در زمین چمن بزرگترین فستیوال فوتبال ملی جهان دیدار کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه