چگونه سر صحبت را باز کنیم

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
چگونه ارتباط برقرار کنید

ما همیشه در حال ارتباط با یکدیگریم و برای برقراری ارتباط ساخته شده‌ایم، اما بعضی‌ها صحبت‌کردن را چندان دوست ندارند و فکر می‌کنند برای این کار مهارت کافی ندارند. بعضی اوقات نیز به ‌دلیل این‌که از صحبت‌کردن لذت نمی‌برند و فکر می‌کنند خوش‌صحبت نیستند، سعی می‌کنند از صحبت‌کردن اجتناب ورزند. برای برخی افراد ممکن است این موضوع کمی ناراحت کننده باشد، برای برخی موجب می‌شود نتوانند از زندگی لذت ببرند و برای بعضی‌ها به‌طور چشمگیری امکان ارتقاء و پیشرفت در شغل یا حرفه‌شان را از بین می‌برد. اگر فکر می‌کنید توانایی و مهارت ارتباط برقرار کردن و حرف زدن را ندارید، اگر فکر می‌کنید به خاطر اینکه فرد خوش‌صحبتی نیستید موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌اید؛ در این مطلب همرا ما باشید تا یادبگیرید چگونه ارتباط برقرار کنید.

یخ‌شکنانچگونه ارتباط برقرار کنید

همه‌ی ما با مردم حرف می‌زنیم. اما مشکل اینجاست که حرف‌های اشتباهی می‌زنیم. تغییر گفت‌وگوهای دوستانه به گفت‌وگوهای کاری برای همه‌ی ما دشوار است. آیا در باز کردن سر صبحت با افراد دچار مشکل هستید؟ آیا نمی‌توانید گفت‌وگو را به درستی آغاز کنید؟ آیا در هدایت مسیر گفت‌وگو به بیراهه می‌روید؟ آیا می‌خواهید با استفاده از جملات آغازین (جملات یخ‌شکن)، مشتریان برای معرفی محصول به شما التماس کنند؟ بیگ ال در کتاب منحصر‌به‌فردِ «یخ‌شکنان» در کنار شماست تا مهارت یخ‌شکنی را در شما ایجاد و تقویت کند. مهارتی که موجب خواهد شد گفت‌و‌گوهای روزمره‌ی شما به منبعی بزرگ برای جذب افراد تبدیل شود. کافی‌ست آموزه‌های این رهبر بزرگ بازاریابی شبکه‌ای را درک کنید و سرلوحه‌ی کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای‌تان قرار دهید. شما به راحتی می‌توانید هر مشتری گرم یا حتی سردی را به مشتری داغ تبدیل کنید. اما چطور؟ «با فراگیری نحوه‌ی معرفی مؤثر کسب‌وکارتان، در قالب یک محاوره‌ی اجتماعی، با استفاده از تنها چند کلمه، با یک توالی ساده، و بدون کمترین دردسر».

دانلود کتاب از فیدیبو

هنر برقراری ارتباط

چگونه ارتباط برقرار کنید

«داشتن لحن محبت‌آمیز هزینه‌ای ندارد. فقط باید الفاظمان را بادقت انتخاب کنیم تا بتوانیم دیگران را خوشحال کنیم.» چگونه می‌توانیم از صمیم قلب با یکدیگر و با خودمان در این عصر نوین تکنولوژی ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم کدام ارتباط برای ما خوب و کدام یک زهرآگین است؟ تیچ نات هان، راهب بودایی، فعال و نامزد جایزه صلح نوبل، با به‌کار گرفتن تجربه کاری‌اش با زن و شوهرها، همکاران، و در درگیری‌های بین‌المللی، عناصر سازنده روابط سالم و آگاهانه را فاش می‌کند. کتاب منحصربه‌فرد «هنر برقراری ارتباط»، سرشار از داستان‌های الهام‌بخش و تکنیک‌های عملی، پنج گامی را شرح می‌دهد که ما برای ارتباط با خودمان، ایجاد همدلی و بهبود روابطمان در خانه، در محل کار و در دنیایی وسیع‌تر لازم داریم.  در واقع رابطه بین صلح درونی، شخصی و صلح روی زمین را به ما نشان می‌دهد.

دانلود کتاب از فیدیبو

چگونه با هرکسی صحبت کنیم

چگونه ارتباط برقرار کنید

آیا تاکنون اشخاص موفقی را تحسین کرده‌اید که به نظر می‌رسد آنچه را می‌خواهند در اختیار دارند؟ این اشخاص را می‌بینید که در جلسات تجاری و در مهمانیهای اجتماعی با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا حرف می‌زنند. اینها کسانی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌اند، بهترین همسران را دارند، دوستان ناب دارند و حسابهای بانکی‌شان پر از پول است. اما تند نروید و به عجله قضاوت نکنید! بسیاری از آنها از شما باهوش‌تر و بااستعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌اند. حتی جذاب‌تر از شما هم نیستند. با این حساب موضوع از چه قرار است؟ بعضیها می‌گویند آنها این ویژگیها را به ارث برده‌اند و یا خیلی ساده از بخت و اقبال بلند بهره دارند. چه بهتر که این اشخاص دوباره فکر کنند. علت موفقیت این اشخاص این است که در روابط خود با سایر انسانها از مهارتهای بیشتری برخوردارند. اما ترفند و راهکار آنها کدام است؟ در کتاب «چگونه با هر کسی صحبت کنیم» شما را با انواعی از این راهکارها آشنا می‌کنیم. می‌توانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. میر علی عباسی کلجاهی

    کتاب “روانشناسی روابط انسانی” اثر رابرت بولتون هم می تواند مفید واقع شود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه