مدز میکلسن: تا به حال چیزی شبیه Death Stranding ندیده‌ام

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Death Stranding

«مدز میکلسن» (Mads Mikkelsen)، بازیگر معروف مجموعه‌ی سریالی «هانیبال» (Hannibal) و هم‌چنین فیلم معروف و جدید «قطب شمال» (Arctic) به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه‌ی سینمایی «توتال فیلم» (Total Film) داشته است. صحبت‌های میکلسن بیشتر سینمایی است، ولی در همین مصاحبه، این بازیگر دانمارکی درباره‌ی بازی جدید «دث استرندینگ» (Death Stranding) هم صحبت می‌کند و ما هم اتفاقا به همین بخش مصاحبه‌ی او کار داریم.

قرار است بازی Death Stranding در کنفرانس سونی در E3 2018 نمایش بزرگی داشته باشد.

میکلسن در مصاحبه‌ی خود از چگونگی کار با «هیدئو کوجیما» حرف زده است؛ اینکه چگونه میکلسن برخلاف فیلم‌ها، لباس موشن کپچر به تن کرده و در محیطی بسته، صحنه‌های لازم را اجرا کرده است.

مدز میکلسن از پروسه‌ی ضبط در مصاحبه‌ی خود گفته است:‌ «کمی غیرواقعی بوده است، چون در اصل چیزی آنجا وجود ندارد. همه‌ی کار را خودمان انجام می‌دهیم. همه چیز موشن کپچر می‌شود.»

بازیگر ضد قهرمان بازی دث استرندینگ ادامه می‌دهد: «ولی یک استوری‌برد دقیق و کامل داریم. کوجیما سعی می‌کند هر بار آن را توضیح دهد، من هم فکر می‌کنم همه چیز را گرفته‌ام، ولی دوباره فراموشش می‌کنم. خیلی پیچیده است. خیلی دیوانه‌وار است. خیلی زیباست. کمی احساس می‌کنم در مدرسه‌ی اجرا هستم. او می‌گوید وارد شو و این صحنه را بازی کن، صحنه اینطوری است، درباره‌ی اساس آن سوال نپرس.»

حتی مدز میکلسن هم می‌گوید که داستان کلی دث استرندینگ را نمی‌داند، ولی می‌داند که با چیز خاصی طرف هستیم: «شگفت‌انگیز است. چیزهای کمی از بازی دیده‌ام، چیزهای که هنوز هم نهایی نشده‌اند، ولی می‌گویم که هیچ چیز شبیه به آن‌ها تا به حال ندیده‌ام.»

میکلسن ادامه می‌دهد: «و خود کوجیما هم هنوز راضی نیست. قرار است بازی سر و صدای زیادی راه بیاندازد.»

درباره‌ی روند ضبط توسط موشن کپچر هم میکلسن کمی در مصاحبه‌ی خود صحبت کرده است: «کمی عجیب است. وقتی مشغول تعامل با کسی هستی، وقتی او را می‌بینی، برای مثال می‌خواهی او را بغل کنی. ولی اینجا، یک دوربین اینجاست، یک دوربین به بازیگر مقابل متصل است و ما شروع به ضبط کردن می‌کنیم. آن‌ها هم به ما می‌گویند که مشکلی نیست، می‌توانید بغل کنید. من هم باید با این موضوع کنار بیایم که ما باید احساس خودمان را ارایه دهیم و آن‌ها همه چیز را بعدا اضافه می‌کنند.»

در یکی از مصاحبه‌های چند ماه پیش «نورمن ریدس» (Norman Reedus)، بازیگر نقش اصلی دث استرندینگ، او به این موضوع اشاره کرده بود که بازی عناصر آنلاین و متصل به هم دارد. مدز میکلسن هم در مصاحبه‌ی جدید خود، وجود این عناصر را تایید کرده است.

میکلسن در این باره گفته است: «اساس اصلی بازی، طوری که من متوجه شده‌ام، نیازمند همکاری افراد مختلف از مکان‌های مختلف دنیاست، و این موضوع هم سطح شگفت‌انگیز بودن بازی را دو چندان کرده است.»

نمی‌دانیم دقیقا قرار است با چه مکانیک‌ها و سیستم‌هایی در بازی Death Stranding روبرو شویم، ولی می‌دانیم که بازی تک نفره و داستان-محور است. احتمال اینکه عناصر آنلاین بازی، شبیه به «متال گیر سالید ۵» باشند کم نیست. اگر به خاطر داشته باشید، پایان مخفی متال گیر سالید ۵ در صورتی آنلاک می‌شد که تمام بازی‌کننده‌های یک پلتفرم، بمب‌های اتم خود را نابود می‌کردند.

البته تا به امروز هیدئو کوجیما شخصی نبوده که یک ایده را دو بار استفاده کند و بدون شک، با سیستمی جدید طرف خواهیم شد.

بزرگترین رویداد صنعت بازی در سال هنوز حتی شروع نشده، ولی همین حالا هم جو بزرگی حول بازی Death Stranding شکل گرفته است؛ جوی که بدون شک پس از کنفرانس سونی در E3 2018 و نمایش بزرگی که برای Death Stranding در نظر گرفته شده، باید منتظر حجم بزرگی از اطلاعات جدید باشیم.

کوجیما از Death Stranding می‌گوید: مرگ و زندگی، دنیای پس از مرگ و تایم‌فال

منبع: GamesRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پویا

    امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد. دیترویت که چندان منو راضی نکرد. خیلی انتظارات داشتم ازش اما برخوردش با قضایا خیلی سطحی به نظرم رسید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه