کوجیما: منتظر یک غافلگیری بزرگ برای Death Stranding در ۲۰۱۸ باشید

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه‌ی ژاپنی Dengeki PlayStation در پایان هر سال، با بازی‌سازان بزرگ مصاحبه‌ای می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که از برنامه‌های سال آینده‌ی خود بگویند. «هیدئو کوجیما»، خالق مجموعه بازی‌های متال گیر و کارگردان Death Stranding در جمله‌ای به این نشریه گفته است که برنامه‌های بزرگی برای بازی‌اش در ذهن دارد.

به احتمال زیاد، کوجیما برنامه دارد تا روند بازی Death Stranding را به نمایش بگذارد.

پیش‌بینی این موضوع که بازی Death Stranding بخش بزرگی از کنفرانس E3 2018 سونی را تشکیل می‌دهد، اصلا کار سختی نبود. با این حال، گفته‌های اخیر کوجیما ما را نسبت به این موضوع مطمئن‌تر کرده است.

کوجیما گفته است: «ساخت و توسعه‌ی Death Stranding آن‌قدر خوب پیش می‌رود که سونی به ما گفته است تا به حال ندیده بودند یک بازی با این سرعت ساخته شود. مشغول برنامه ریزی یک رونمایی بسیار بزرگ در سال ۲۰۱۸ هستیم که همه را حتی بیشتر غافلگیر خواهد کرد.»

به احتمال زیاد، کوجیما برنامه دارد تا روند بازی Death Stranding را به نمایش بگذارد. سونی عادت ندارد تاریخ انتشار بازی‌های خود را قبل از اطمینان کامل از عرضه‌ی آن‌ها، اعلام کند؛ مثل God of War جدید که قرار است تا دو سه ماه دیگر عرضه شود، ولی هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

بدون شک خبری از تاریخ عرضه‌ی Death Stranding نخواهد بود، ولی می‌توانیم منتظر نمایش روند بازی آن باشیم؛ مخصوصا که یکی دو نفر آن را بازی کرده‌اند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar نیما قدیمی

    خیلی خوبه که کوجیما میخواد قدم به قدم روند بازیو به ما نشون بده
    مخصوصا این بازی که از پیچیدگی جالبی برخورد داره حداقل که تریلر هاش اینو میگن
    کوجیما عادت داره که تا انتشار بازی مغز بقیه رو به چالش بکشه و این نکته خیلی خوبیه D:

  2. Avatar sinaplopaz

    مطمئنم silent hill ه یا metal چون که خیلی تریلر هاش اینو تایید میکنه

  3. Avatar ali

    خیلی ممنون بابت مطالب نابتون فقط یه سوالی داشت آقای میرزایی کی پادکست بعدی بیرون میاد و چرا تا الان بیرونش ندادین ممنون میشم جواب بدین

    1. برای شنبه برنامه ریزی کردیم ضبط قسمت بعدی رو. امیدوارم همون روز بتونیم منتشر کنیم.

  4. cp.mahdi cp.mahdi

    همون گردنبندی که گردن ورم ریداس بود توی tga (و تریلر اول بازی) اینجا گردن کوجیماس. احتمال اینکه توی نسخه ویژه باشه هست. 🙂 (الان دقیقا به چه دردی میخوره این پیش بینی بیخود من نمیدونم 😐 )

    فکر کنم این پتا پتا ها هم (اون چیزی که بیگانه هارو نشون میده رو شونه کوجیما، ژاپنیا بهش اینو میگن 😐 ) توی خیلی لوکس ادیشن ۳۰۰ دلاری بازی باشن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه