ژاپنی‌ها در دبیرستان دروس پهپاد و رباتیک می‌خوانند

۱۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک دبیرستان خصوصی در کشور ژاپن اعلام کرده برنامه درسی جدیدی در حوزه پهپاد و رباتیک به برنامه‌های‌ درسی‌اش افزوده است. در حالی که جزییات هنوز تا حدی مبهم است اما گفته شده این برنامه درسی یک برنامه تمام وقت سه ساله است که از ماه آوریل سال آینده آغاز می‌شود. ظاهرا دانش‌آموزانی که در این برنامه درسی شرکت کنند دیگر لازم نیست باقی دروس را هم در برنامه داشته باشند. باید گفت با نوعی قمار آموزشی طرفیم. قماری که یا نتیجه‌اش می‌شود ساختن و پرداختن نیروها و متخصصینی که گزینه‌های بسیار مطلوبی برای استخدام در شرکت‌هایی مثل گوگل، آمازون و امثال آن هستند یا شاید هم آدم‌هایی که صرفا تخصصی نسبی در حوزه‌ تحصیلی‌شان دارند و بس.

در این دبیرستان در کنار آموزش تعمیر و کنترل پهپاد، برنامه ریزی سیستم و دروسی برای بدست آوردن دیدگاه کلی در زمینه قوانین حمل و نقل هوایی و امواج رادیویی تدریس خواهند شد. این برنامه درسی برای دانش‌آموزان این دبیرستان و سایر دانش‌آموزانی که برای تحصیل در این برنامه به این مدرسه بیایند قابل دسترسی است.

منبع: Engadget


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیرحسین

    وقتی بچه بودیم میگفتن ژاپنیا تو مدرسه ساعت مچی دیجیتالی میسازن ولی بعدا معلوم شد که اولا مونتاژ میکنن در ثانی همشون اینکار و نمیکردن یه عده به عنوان پروژه بوده! میتونه احتمال تبلیغات هم داشته باشه در ضمن پهباد هایی که الان میبینیم ساختشون بسیار بسیار آسون تر از هلیکوپتر و هواپیماست! به عنوان یه علاقه مند در این ضمینه میگم که پباد چهار ملخه وسیله ای ارزان و اسان هست اما ربازیک به معنی کلمه نیاز به دانشی بنیادی به نام مکانیک داره که بسیار بسیار سخت و طاقت فرساست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه