دو کارآگاه افسانه‌ای به دنبال بانی و کلاید؛ کوین کاستنر و وودی هارلسون در «Highwaymen»

۲۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بانی و کلاید

شبکه نت‌فلیکس چند روز پیش اعلام کرد فیلم سینمایی «Highwaymen» به کارگردانی جان لی هنکاک و بازی کوین کاستنر و وودی هارلسون قرار است ماه مارس سال ۲۰۱۹ از این شبکه پخش شود.

این فیلم سینمایی قرار است روایتی باشد از داستانی ناگفته درباره دو کارآگاه افسانه‌ای که بانی و کلاید را کشتند. بانی و کلاید یک زوج سارق مشهورند که در دهه ۳۰ مورد توجه رسانه‌ای قرار گرفتند و در سال ۱۹۶۷ آرتور پن فیلمی در رابطه با آن‌ها ساخت.

پروژه ساخت این فیلم سینمایی سال‌ها در دست اجرا بوده اما به دلایل متفاوت از ساخت این فیلم خبری نشد. حال به نظر می‌رسد با حضور نت‌فلیکس یک‌بار دیگر شاهد ساخته‌شدن یکی از پروژه‌های سینمایی ناتمام سال‌های اخیر خواهیم بود.

فضای فیلم به دورانی باز می‌گردد که کارآگاه‌ها و مبارزه‌شان با جنایتکاران خبرساز می‌شد و نام‌شان در سر خط خبرها قرار می‌گرفت. در شرایطی که تمام نیروهای FBI قادر به دستگیری خطرناک‌ترین و بدنام‌ترین جنایتکاران کشور نیستند دو افسر بازنشسته پلیس برای متوقف کردن بانی و کلاید سر کار باز می‌گردند. کارآگاه‌هایی که قرار است با اتکا به مهارت‌های قدیمی و نیروی غریزی‌شان این ماموریت دشوار را به انتها برسانند.

فیلم Highwaymen اولین تجربه همکاری وودی هارلسون و کوین کاستنر در یک فیلم سینمایی به حساب می‌آید؛ با این وجود هر دوی این بازیگران پیشتر نقش کارآگاه را بازی کرده‌اند. کاستنر بارها در نقش پلیس و کارآگاه روی پرده سینما حاضر شده که از جمله مشهورترین حضورهایش می‌توان به جی‌اف‌کی (JFK) الیور استون و تسخیرناپذیران (The Untouchables) برایان دی پالما اشاره کرد. اما مشهورترین حضور هارلسون در نقش پلیس به حضور او در مجموعه تلویزیونی کارآگاه حقیقی (True Detective) باز می‌گردد که در کنار متیو مک‌کانهی یک زوج محبوب را تشکیل دادند.

کاستنر آخرین بار سال ۲۰۱۷  در فیلم سینمایی «بازی مالی» (Molly’s Game) حضور داشت و آخرین حضور سینمایی هارلسون نیز امسال در فیلم سینمایی ونوم (Venom) بود.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که پروژه ساخت این فیلم سینمایی سال‌ها در دست اجرا بوده اما به دلایل متفاوت از ساخت این فیلم خبری نشد. حال به نظر می‌رسد با حضور نت‌فلیکس یک‌بار دیگر شاهد ساخته‌شدن یکی از پروژه‌های سینمایی ناتمام سال‌های اخیر خواهیم بود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه