مردم آیفون‌های جدید را آنقدرها هم دوست ندارند

۳ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 8

یک تحقیق جدید درباره پرچم‌داران اپل در سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد علاقه نسبت به گوشی‌های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ در آمریکا به شکل تاریخی از سایر پرچم‌داران سال‌های گذشته اپل کمتر بوده است. براساس این تحقیق آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X حدود ۶۱ درصد از فروش کل آیفون‌های آمریکا در فصل چهارم سال میلادی گذشته را تشکیل می‌دادند. این در حالی است که آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس در دوره زمانی مشابه سال ۲۰۱۶ حدود ۷۲ درصد فروش کل آیفون‌ها را تشکیل می‌دادند.

البته نباید از این نکته غافل شد که آیفون X از جمله پرچم‌داران اپل مشکلات خاص خود را در فرآیند فروش گوشی‌های آیفون ایجاد کرد. این گوشی نسبت به همه مدل‌های قبلی آیفون گران‌تر بود و از طرف دیگر علاوه بر گرانی در زمینه عرضه هم با مشکلاتی مواجه شده بود. این گوشی تا حدی دیرتر عرضه شد و همین موضوع در کنار گرانی، باعث شد کاربران نسبت به خرید آن تمایل کمتری نشان دهند.

همانطور که اشاره شد در فصل چهارم سال ۲۰۱۷ شاهد فروش ۶۱ درصدی پرچم‌داران جدید اپل بودیم. در کنار فروش آیفون‌های ۸ و آیفون X شاهد فروش ۲۵ درصدی آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس و فروش ۸ درصدی آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس در این بازه زمانی بودیم. در عین حال باقی این درصد به فروش آیفون SE تعلق دارد.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدرضا

    سال ۹۱ آشنا شدم و یه قلم استایلوس گرفتم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه